Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

«Πόρτα» σε Γιουβέντους για Νάπολι από Ζούνιγκα!

Σε απόρριψη του ενδιαφέροντος της Γιουβέντους, στοχεύοντας σε συμβόλαιο ανανέωσης με τη Νάπολι, προχώρησε ο Χουάν Καμίλο Ζούνιγκα.

«Πόρτα» σε Γιουβέντους για Νάπολι από Ζούνιγκα
Μιλώντας στην «Gazzetta dello Sport» ο Χουάν Καμίλο Ζούνιγκα δήλωσε κολακευμένος από το ενδιαφέρον της Γιουβέντους, ωστόσο ανέφερε πως θέλει να μείνει στη Νάπολι, στοχεύοντας μάλιστα σε ανανέωση του συμβολαίου του.

«Είμαι κολακευμένος από το ενδιαφέρον της Γιουβέντους, αλλά είμαι παίκτης της Νάπολι και δεν σκέφτομαι να φύγω από εδώ. Νιώθω Ναπολιτάνος και ήταν ένα συναίσθημα που είχα από την πρώτη στιγμή που ήρθα εδώ. Έχω πολύ καλή σχέση με τον σύλλογο και ψάχνουμε μία λύση για την ανανέωσή μου. Είμαι αισιόδοξος πως δεν θα υπάρξουν προβλήματα και το θέμα θα έχει αίσιο τέλος» είπε ο 27χρονος διεθνής Κολομβιανός αμυντικός. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: