Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

«Εάν εγκαταλείπεις, χάνεις»

Στο γεγονός πως ο ίδιος και οι συμπαίκτες του πάλεψαν μέχρι τέλους απέδωσε το 2-1 επί του Πανιωνίου ο Ουντότζι, ο οποίος ήταν ο «χρυσός» σκόρερ του Άρη.

«Εάν εγκαταλείπεις, χάνεις»
«Είμαι χαρούμενος που βοήθησα την ομάδα μου. Είναι σημαντικό γκολ, γιατί ήρθε η πρώτη νίκη. Το ποδόσφαιρο είναι ποδόσφαιρο. Κάθε ομάδα που παίζω είναι σημαντική, αλλά εγώ θέλω να κερδίζω και όχι να χάνω. Υπάρχουν πάντα τρία αποτελέσματα και πρέπει ο κόσμος να κάνει υπομονή και να είναι κοντά μας. Μόνος μου δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Με τους συμπαίκτες μου έπρεπε να παλέψουμε. Το κάναμε και ανατρέψαμε το σκορ. Όλοι μαζί αντιδράσαμε και αυτό ήταν το σημαντικό. Ποτέ δεν πρέπει να εγκαταλείπουμε τον αγώνα. Κανόνας της ζωής. Εάν εγκαταλείπεις, χάνεις. Απόψε, μείναμε δυνατοί και παλέψαμε. Νιώθω χαρούμενος που κάναμε την πρώτη νίκη και ελπίζω να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο», τόνισε ο Ουντότζι, ο οποίος στη συνέχεια ερωτήθηκε για το υπέροχο γκολ που σημείωσε:

«Ο Σταυρόπουλος έκανε καλή κίνηση, μπροστά μου, και ο τερματοφύλακας κοιτούσε πιο πολύ τον Σταυρόπουλο. Έτσι, το εκμεταλλεύτηκα, σημάδεψα και σκόραρα», δήλωσε στη NOVA.

Δεν υπάρχουν σχόλια: