Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Σουάρες: «Καλύτερος όλων ο Τζέραρντ»

Σε καλή ψυχολογική κατάσταση είναι πλέον στη Λίβερπουλ ο Λουίς Σουάρες, όπως παραδέχθηκε με δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο, όπου αποθέωσε τον Τζέραρντ.

Σουάρες: «Καλύτερος όλων ο Τζέραρντ»
Να αφήσει στην άκρη όσα συνέβησαν το καλοκαίρι, όπου βρέθηκε στην πόρτα της εξόδου από το Άνφιλντ, θέλει ο Ουρουγουανός επιθετικός. «Στα τελευταία παιχνίδια είμαι πιο ήρεμος και προσηλωμένος στο παιχνίδι μου. Έκανα την αυτοκριτική μου και αποφάσισα ότι πρέπει να αλλάξω κάποια πράγματα», τόνισε ο Σουάρες που έχει επιστρέψει με τρία γκολ από τα τέλη Σεπτέμβρη, μετά την ποινή των 10 αγωνιστικών για το δάγκωμα στον Ιβάνοβιτς.

Ταυτόχρονα, ο 26χρονος επιθετικός της Λίβερπουλ έπλεξε το εγκώμιο του Στίβεν Τζέραρντ. «Ο αρχηγός έπαιξε τον ρόλο του στην παραμονή μου στην ομάδα. Τον Θαυμάζω γιατί είναι σημείο αναφοράς και σε συλλογικό επίπεδο ο καλύτερος συμπαίκτης που είχα στην καριέρα μου και σαν παίκτης, αλλά και σαν χαρακτήρας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: