Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Γκαγκαλούδης: «Είμαστε για γέλια»

«Καταπέλτης» ο Γιάννης Γκαγκαλούδης μετά τη βαριά ήττα του Ικάρου από τα Τρίκαλα, τονίζοντας ότι οι κακές εμφανίσεις της ομάδας είναι αποκλειστικά ευθύνη των παικτών.

Γκαγκαλούδης: «Είμαστε για γέλια»
Η βαριά ήττα του Ικάρου από τα Τρίκαλα (100-65) για την πέμπτη αγωνιστική της Α1 μπάσκετ των ανδρών έβγαλε εκτός εαυτού τον Γιάννη Γκαγκαλούδη. Ο παίκτης της ομάδας της Χαλκίδας απέδωσε την ευθύνη αποκλειστικά στον ίδιο και στους συμπαίκτες του εξηγώντας ότι η δουλειά στις προπονήσεις δεν συνάδει με τις εμφανίσεις τους στα επίσημα παιχνίδια.

«Μην αλλάξετε λέξη από ότι πω... Είμαι 36 ετών και στην ζωή μου έχω μάθει στα δύσκολα να είμαι πάντα μπροστά και να μην κρύβομαι, θα πω ένα πράγμα: Είμαστε για γέλια! Η ευθύνη είναι καθαρά δικιά μας των παικτών, γιατί αν δείτε κάθε εβδομάδα τη δουλειά κάνουμε στην προπόνηση αυτό το έκτρωμα που παρουσιάζουμε στο παιχνίδι, είναι ανεξήγητο. Νομίζω ότι μέχρι την Παρασκευή είμαστε εμείς και το Σάββατο εμφανίζονται κάποιοι άλλοι παίκτες. Η Α1 στην Ελλάδα, ότι και να λένε κάποιοι, δεν παύει να είναι ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης. Και αν από την αρχή δεν δείξεις ένα καλό πρόσωπο για να σε σέβονται οι αντίπαλοι, οι διαιτητές, όλοι θα πας άπατος», είπε ο έμπειρος γκαρντ.

Από την πλευρά του προπονητής της ομάδας, Γιώργος Καλαφατάκης, δήλωσε: «Για μας και για εμένα είναι μια πολύ άσχημη μέρα. Θεωρώ πως είναι μια από τις χειρότερες ήττες στην καριέρα μου. Είμαι είκοσι χρόνια στην Α1, τριάντα χρόνια προπονητής και ανήμερα των γενεθλίων μου περίμενα ότι τα παιδιά θα μου κάνουν δώρο μια καλή εμφάνιση και ίσως τη νίκη. Δυστυχώς έτσι είναι η ζωή. Έχω μάθει και σε χειρότερα. Με μια ήττα με τέτοια διαφορά ότι και να πεις δεν θα πιάσει τόπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: