Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Πέτριτς: «Σύντομα το πραγματικό μου πρόσωπο»

Μετά από καιρό ο Μλάντεν Πέτριτς κλώτσησε μπάλα, αφού ο Γιάννης Αναστασίου του έδωσε χρόνο συμμετοχής κόντρα στον Πανθρακικό. «Σύντομα θα είμαι απόλυτα έτοιμος» δήλωσε ο Κροάτης.

Πέτριτς: «Σύντομα το πραγματικό μου πρόσωπο»
Ντεμπούτο με τη φανέλα του Παναθηναϊκού πραγματοποίησε ο Μλάντεν Πέτριτς απέναντι στον Πανθρακικό.
Μιλώντας μετά το παιχνίδι ο Κροάτης επιθετικός τόνισε πως θέλει να επανέλθει σταδιακά και σύντομα θα είναι σε θέση να δείξει το πραγματικό αγωνιστικό του πρόσωπο.

Οι δηλώσεις του Πέτριτς:

Για την επάνοδό του στους αγωνιστικούς χώρους:
«Ήταν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που έλειπα, είμαι χαρούμενος που έκανα την επανεμφάνιση μου. Παίξαμε ένα καλό και έξυπνο παιχνίδι σήμερα, για κάποια λεπτά χάσαμε τον προσανατολισμό μας, όμως ο Καρέλης σκόραρε, η οργάνωση μας έγινε καλύτερη και μετά παίξαμε σωστά τακτικά και φτάσαμε στη νίκη
Νιώθω καλά, κάθε μέρα προσπαθώ περισσότερο, δεν θέλω να υποσχεθώ πότε θα είμαι απόλυτα έτοιμος. Αλλά κάθε μέρα προσπαθώ πολύ και σύντομα θα παρουσιάσω το πραγματικό μου πρόσωπο».

Για τη νίκη του Παναθηναϊκού:
«Σήμερα ήμασταν καλοί και θα δούμε στη συνέχεια πόσο καλοί θα είμαστε».

Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό:
«Εγώ κοιτάω πάντα το επόμενο ματς, σκέφτομαι μεν το ματς με τον Ολυμπιακό, όμως θέλω να επανέλθω σταδιακά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: