Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Γκουαρντιόλα: «Η γυναίκα μου παραπονιέται περισσότερο από τον Ρόμπεν»

Την προτίμησή του στα «παράπονα» του Άριεν Ρόμπεν, από αυτά της γυναίκας του, έδειξε σε δηλώσεις του ο Πεπ Γκουαρντιόλα, εξηγώντας και τον λόγο.

Γκουαρντιόλα: «Η γυναίκα μου παραπονιέται περισσότερο από τον Ρόμπεν»
Δύσκολο είναι για τον Πεπ Γκουαρντιόλα να ανεχθεί την μουρμούρα της γυναίκας του και για αυτό προτιμάει τον Άριεν Ρόμπεν, που αν και θα μπορούσε, δεν το κάνει αυτό.

«Η γυναίκα μου παραπονιέται συχνά για την τακτική μου», ανέφερε ο τεχνικός της Μπάγερν και πρόσθεσε:

«Συνεχίζει να μου λέει ότι πρέπει να κολλάω με τους παίκτες που νίκησαν το τελευταίο παιχνίδι».

Ο Ισπανός προπονητής κατέληξε: «Το να της εξηγώ το σύστημά μου είναι πιο δύσκολο από το να πω στον Άριεν Ρόμπεν ότι πρέπει να τον έχω στο πάγκο». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: