Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Μουρίνιο: «Έδωσαν παράσταση οι διαιτητές»

Φανερά εκνευρισμένος με τις αποφάσεις των διαιτητών στο παιχνίδι της Τσέλσι κόντρα στην Άστον Βίλα ήταν ο Ζοσέ Μουρίνιο, κάνοντας λόγο για διαρκή αδικία της ομάδας του.
«Δεν ξέρω γιατί αποβλήθηκα. Ρώτησα, αλλά ο διαιτητής αρνήθηκε να μου μιλήσει. Ένας παίκτης κινήθηκε επιθετικά προς έναν δικό μου. Ο Γκάμπριελ Αγκμπονλαχόρ ήταν στον πάγκο, όρμηξε στο χορτάρι, ήταν επιθετικός, πολλοί μπαίνουν έτσι στο χορτάρι, εγώ, οι βοηθοί μου, πολύς κόσμος.
Ίσως ο κύριος Φόι να νόμιζε ότι εγώ είμαι επιθετικός, δεν ξέρω. Έπρεπε να ήμασταν αγάλματα, αλλιώς όλοι θα έπρεπε να αποβληθούν γιατί κουνιούνται.
Πρέπει να είμαστε πολύ, πολύ άτυχοι για να έχουμε ξανά μια διαιτητική εμφάνιση σαν αυτή. Σίγουρα ο διαιτητής μπορεί να κάνει ένα λάθος, να δώσει ή να μην δώσει ένα πέναλτι, αλλά αυτό δεν ήταν διαιτησία. Ήταν 94λεπτη παράσταση» ανέφερε εκνευρισμένος ο Πορτογάλος.
Πηγή: england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: