Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Δεν το κουνάει ο Κολάροφ!

Νέο συμβόλαιο που θα τον κρατήσει στη Μάντσεστερ Σίτι έως το 2018 υπέγραψε ο Αλεξάνταρ Κολάροφ.

Δεν το κουνάει ο Κολάροφ
Αποφασισμένος να ριζώσει στη Μάντσεστερ Σίτι είναι ο Αλεξάνταρ Κολάροφ. Ο Σέρβος έγινε κάτοικος Μάντσεστερ το 2010 και εκεί θα μείνει για αρκετό καιρό ακόμη αφού επέκτεινε το συμβόλαιό του για τρία χρόνια, έως το 2018.

«Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για το νέο συμβόλαιο», δήλωσε αρχικά ο 28χρονος αριστερός μπακ και συνέχισε: «Νιώθω σαν το σπίτι μου εδώ. Την περασμένη σεζόν αγωνίστηκα αρκετά και πιστεύω ότι απέδειξα στους ανθρώπους του συλλόγου ότι μπορούν να πιστέψουν σε εμένα. Γι’ αυτό άλλωστε μου πρότειναν νέο συμβόλαιο και είμαι χαρούμενος με αυτή την εξέλιξη».

«Μπορούμε να πετύχουμε πολύ περισσότερα πράγματα στο μέλλον. Πετύχαμε τα πάντα στην Αγγλία, μπορούμε να φτάσουμε μακριά και στην Ευρώπη. Στόχος μας για τη νέα σεζόν είναι να διατηρήσουμε τα σκήπτρα στην Αγγλία και να πετύχουμε το κάτι παραπάνω στην Ευρώπη», ολοκλήρωσε ο Σέρβος.Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: