Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Γαλανός: «Ο Άρης δεν έχει πιάσει πάτο ακόμα»

Στο Αθλητικό Metropolis και την εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο Γιώργος Γαλανός όπου και μίλησε για το αύριο του Άρη.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

"Αρχικά σαν πρόλογο θέλω να τονίσω πως έλειπα μερικές μέρες το προηγούμενο διάστημα και εκεί που ήμουν συναντήθηκαν με ορισμένους φίλους της ομάδας. Καθώς μιλούσα μου ήρθε ένα e-mail από τον τελικό του Άρη με τον Παναθηναϊκό έπαθα πλάκα με την δυναμική του κόσμου και της ομάδας. Το λέω αυτό για να δείξω πως το μεγαλείο του Άρη δεν έχει σχέση με την κατηγορία. Τον Άρη τον έχουμε μόνο για την Α? Εθνική και όχι να υποβιβάζεται αγωνιστικά. Χίλιες φορές να πέσουμε οικειοθελώς για να εξυγιανθούμε παρά να πέφτουμε για αγωνιστικούς λόγους».

Για την προεργασία που γίνεται στο θέμα προπονητή: «Κάθε μέρα που περνάει χάνουμε χρόνο γιατί δεν έχουμε την δυνατότητα να δουλεύουμε όσο ενεργά θέλουμε. Κάνουμε κάποιες συζητήσεις, μιλάμε με προπονητές, αλλά αυτό δεν αρκεί. Πρέπει να τους κλείσουμε κιόλας. Μιλάμε με δύο προπονητές επιπέδου Σούπερ Λίγκας και μέχρι το σαββατοκύριακο θα έχουμε ολοκληρώσει».

Για τον Άγγελο Χαριστέα: «Είναι μεγάλο κεφάλαιο για τον Άρη ο Άγγελος. Είναι Αρειανός και θα βοηθήσει γιατί αγαπάει την ομάδα. Μέσα στο Σαββατοκύριακο πιστεύω πως θα τελειώσει και αυτό το θέμα».

Για την καταληκτική ημερομηνία της πρότασής του: «Θα περιμένω μέχρι τις 30 του μηνός. Από την επομένη δεν θα ισχύει η πρότασή μου. Δεν το λέω εκβιαστικά, απλά δεν θέλω να ρισκάρω τον Άρη στα χέρια μου».

Για τον Παναγιώτη Στεφανίδη: «Δεν έχω προηγούμενα μαζί του. Βρεθήκαμε για πρώτη φορά πριν την γενική συνέλευση, με χαιρέτησε και μέσα είπε αυτά που είπε για μένα. Δεν ξέρω γιατί το έκανε, ίσως για το θεαθήναι. Δύο μέρες πριν την συνέλευση είχα διαβάσει να λέει πως είναι μια από τις λύσεις η Γ? Εθνική και μετά την απέρριψε. Καλό θα ήταν να μην παίζουμε με τον Άρη. Εγώ προτιμώ να πάω ένα χρόνο στην Γ? Εθνική και να επιστρέψω το 2016 στην Σούπερ Λίγκα δίχως χρέη».

Για τον Δασυγένη: «Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτόν. Μπορεί να βγει και να πει ο κ. Δασυγένης να πει ότι εγώ καλύπτω 100 ή 200.000».

Για τον Καλαϊτζίδη: «Είχα κι εγώ κάποια επαφή μαζί του το προηγούμενο διάστημα. Μου κάνει εντύπβωσει πως αποφάσισε να εμπλακεί αυτήν την στιγμή γιατί τον έχω για πολύ σοβαρό άνθρωπο. Δεν ξέρω πως δέχθηκε να το κάνει».

Για το αν πρέπει να παραιτηθεί η διοίκηση Στεφανίδη: «Αν δεν μπορούν να κάνουν κάτι, βοηθώντας οικονομικά την ομάδα πρέπει να παραιτηθούν. Αν βάλουν λεφτά είτε αυτοί είτε οποιοσδήποτε άλλος εγώ θα είμαι μαζί τους. Εγώ πάντως δεν γίνεται να είμαι χορηγός σε δική τους διοίκηση. Ας έρθουν αυτοί να βοηθήσουν εμένα που βάζω λεφτά. Ας έρθουν και ας συζητήσουμε τις ιδέες τους. Δυστυχώς ο Άρης δεν έχει πιάσει πάτο ακόμα. Υπάρχει κίνδυνος διάλυσης αν η ομάδα μείνει στην Β? Εθνική».

Για το πλάνο του για την ομάδα: «Έχουμε όραμα, χρήματα και μια ομάδα ανθρώπων που μας πλαισιώνουν. Θέλουμε να κλείσουμε ένα νεοκλασικό κτίριο για να στεγαστούν εκεί τα γραφεία. Θα πούμε περισσότερα στην γ.σ.. Δεν θα μπει κανείς από αυτούς που διοίκησαν την τελευταία δεκαετία στο διοικητικό μας σχήμα».

Για το Ντίνο Κούη: «Είναι από τα μεγαλύτερα κεφάλαια του Άρη. Είναι τιμή μας να τον έχουμε μαζί μας. Δεν έχουμε μιλήσει μαζί του. Ήταν να γίνει ένα ραντεβού αλλά δεν έγινε τελικά».

Για τις συνομιλίες με τους ανθρώπους της ΑΕΚ: «Δεν την πήγε τυχαία την ΑΕΚ στη Γ? Εθνική ο Μελισσανίδης. Υπήρξαν λόγοι που συνέβη αυτό. Μιλήσαμε με την δικηγόρο της, βρισκόμαστε σε μία αναμονή και σε αυτό το θέμα, περιμένοντας να πάρουμε το χρίσμα από την γ.σ.».

Για τις κινήσεις επανάκτησης του Ρυσίου σε περίπτωση υποβιβασμού: «Υπάρχουν σκέψεις πάνω σε αυτό. Ίσως μια επινοικίαση του χώρου για 100 δίνοντας κάποια χρήματα ως μίσθωμα. Ακόμη και να το αγοράσουμε στον πλειστηριασμό μπορούμε.

Για την ύπαρξη κάποιου «συμπαίκτη»: «Δεν έχω κάποιον κατά νου αλλά μακάρι να συμβεί. Πάντως οι καιροί είναι δύσκολοι. Θα ήταν ευχής έργον να συμβεί αυτό».

Κλείνοντας έστειλε μήνυμα στον κόσμο: «Να ενεργοποιηθεί πιο πολύ ο κόσμος. Ας έρθουν όσοι μπορούν περισσότεροι στην Γ.Σ. και να σκεφθούν ρεαλιστικά για το πού είναι ο Άρης, και τί μπορούμε να κάνουμε''. Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: