Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

«Όλοι ενωμένοι»

papageorgiou1-610x400
Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο νέος πρόεδρος του ΑΣ Άρης και ο πρώην διεθνής καλαθοσφαιριστής της ομάδας, Χάρης Παπαγεωργίου.
Μίλησε για την νέα σελίδα που γυρνάει ως πρόεδρος του Ερασιτέχνη των “Κίτρινων”, για τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν στον σύλλογο και τόνισε πως πρέπει να υπάρξει ενότητα.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Χάρης Παπαγεωργίου:
Για την συνέλευση: “Είχε εκρήξεις, μικροπαρεξηγήσεις και γενικά αυτά που υπάρχουν σε συλλόγους πόσο μάλλον στον Άρη που είναι κακοδαιμονία του η εσωστρέφεια. Η γκρίνια καμιά φορά καλύπτει την ουσία και το επιθυμητό αποτέλεσμα”.
Για τις συνελεύσεις επί Καμπάνη: “Τις ανέφερα και στην ομιλία μου. Επειδή έχω παρακολουθήσει μεγάλες συνελεύσεις με μεγάλες προσωπικότητες και εντάσεις που ήταν φροντιστήριο για εμένα. Έχω δει πολλές παραστάσεις. Η παρουσία ήταν επιβλητική και σκέπαζε τους πάντες”.
Για το τι ακολουθεί: “Έχω συνεννοηθεί με τον νομικό σύμβουλο του Άρη και σήμερα θα δώσω την τελική που πρόταση. Έχουμε 30 άτομα ενώ απαιτούνται 15. Έχουμε 15 τακτικά και 15 δόκιμα. Θα επιλέξω   τους κατά τεκμήριο καλύτερους, θα τους δώσω στον νομικό σύμβουλο, ο οποίος αύριο θα πάει στο ειρηνοδικείο και θα καταθέσει την πρόταση της Γενικής συνέλευσης που έχει γίνει από εχθές αποδεκτή. Ξεκινάμε από την επομένη δουλειά”.
Για την απόφαση του να ηγηθεί: “Από την επομένη της προηγούμενης Γενικής Συνέλευσης δεν είχα πολλά περιθώρια. Η πρόταση προς το πρόσωπο μου έγινε από πολλούς Αρειανούς οι οποίοι μου ζήτησαν επίμονα να γίνω επικεφαλής γιατί κατά την κρίση τους πληρώ τα απαραίτητα κριτήρια. Μου ζήτησαν να ηγηθώ της προσπάθειας το δέχτηκα με καλή διάθεση αλλά στην συνέχεια αφιέρωσα πάρα πολύ χρόνο από τον προσωπικό μου χρόνο για να μην πω όλη την μέρα, είχα επαφές με προσωπικότητες της Αρειανής οικογένειας, επικεντρώθηκαν στο οικονομικό κομμάτι, πήγα πολλές φορές στο λογιστήριο αλλά είχα και επαφές με τεχνοκράτες, διαμορφώσαμε μια μελέτη βιωσιμότητας του συλλόγου, γιατί τα πράγματα είναι σοβαρά και κρίσιμα για να μην πω τραγικά. Προβληματίστηκα με τα οικονομικά για το αν πρέπει να δεχθώ την πρόταση για προσωπικά αλλά και για τον Άρη. Τελικά επικράτησε η Αρειανοσύνη και θεώρησα πως είναι χρέος μου. Είναι μια στάση ζωής να είμαι σε αυτή την δύσκολη στιγμή. Εξάλλου μόνο στα δύσκολα με φωνάζουνε”.
Για τα όσα είπε ο Γράβαλος προς τον Θωμά Γιώτα: “Εκείνη την στιγμή είχα βγει εκτός αίθουσας γιατί ήμουν σε έξαλλη κατάσταση  με κάποια πράγματα. Έμαθα πως ο αθλητής κινήθηκε ευθέως κατά του κ. Γιώτα. Αυτά που είναι μυστικά για μια οικογένεια δεν πρέπει να βγαίνουν στον κόσμο. Κάποιοι όμως είναι παθόντες. Ο συγκεκριμένος αθλητής είναι μεγάλο ταλέντο άφησε 25-26 χιλιάρικα στον Πανελλήνιο για να παίξει με τα χρώματα του Άρη. Αυτά πρέπει να εκτιμώνται. Εγώ από την πλευρά μου ήμουν παθών τις προηγούμενες δεκαετίες. Δέχθηκα προσφορές πολύ μεγαλύτερες εκείνη την εποχή και ποτέ δεν πήρα τα χρήματα της μεταγραφής μου. Ήμουν πριν σε μια μικρή ομάδα όμως ήμουν ήδη μεγάλο όνομα. Ήταν το όνειο μου να φορέσω την φανέλα του Άρη. Ο αθλητής έχασε χρήματα από τον Πανελλήνιο για την φανέλα του Άρη. Δεν πρέπει να εκμεταλλεύονται την αγάπη του στον σύλλογο και να την ποδοπατούν. Από την μια δεν πρέπει να βγαίνει πως ο Άρης είναι αφερέγγυο σωματείο από την άλλη ο κόσμος πρέπει να είναι γνώστης της κατάστασης. Δεν πρέπει ο Άρης να αδικεί τους αθλητές του. Είναι το κόσμημα του και η βιτρίνα του. Τίμησαν την φανέλα και οι διοικήσεις πρέπει να τους έχουν από κοντά να τους αγαπάνε και να τους φροντίζουν όσο μπορούνε. Το παράπονο του αθλητή είναι πως δεν του φέρθηκαν καν ανθρώπινα”.
Για το βόλεϊ: ” Είναι από τα θέματα που συζητήθηκαν πιο πολύ και στην χθεσινή Γενική Συνέλευση αλλά και στις συναντήσεις που είχα με συνεργάτες μου. Το βόλεϊ είναι γνωστό πως είναι το πιο προβεβλημένο τμήμα του Α.Σ το οποίο απορροφά και το μεγαλύτερο κομμάτι του προϋπολογισμού. Είναι ένα θέμα αυτό και θα το συζητήσουμε”.
Για το αν θα δώσει το βόλεϊ στον Γιώτα εφόσον το ζητήσει: “Θα το δούμε αυτό. Εγώ λειτουργώ συλλογικά και όχι προεδροκεντρικά. Προέρχομαι από ομαδικό άθλημα, είμαι επικεφαλής μιας διοίκησης, θα έχω τις ευθύνες ως πρόεδρος αλλά σε κάθε περίπτωση θα λειτουργούμε ομαδικά, θα το αποφασίσουμε όλοι μαζί και πάντα για το συμφέρον του συλλόγου”.
Για την αποχώρηση του από την αίθουσα και τη απειλή του να αποσύρει τη πρόταση του:
“Υπήρξαν μικροεντάσεις. Δεν ήμουν το πρόσωπο που δέχθηκε τα πυρά αλλά το γενικότερο κλίμα στην αίθουσα ήταν πρωτοφανές. Δεν θα έπρεπε να ξεχνάμε πως προσφέρω τις υπηρεσίες μου για ακόμη μια φορά και θα έπρεπε να υπάρξει καλύτερη μεταχείριση από το σώμα. Ήταν ξένο κλίμα και προς την δική μου κουλτούρα και δεν τιμούσε τον Άρη σαν σύλλογο με ιστορία 100 ετών. Πραγματικά ήμουν εκτός εαυτού και ήμουν αποφασισμένος να αποχωρήσω. Τελικά υπερίσχυσε η αγάπη για τον σύλλογο. Θα υπήρχε τέτοιο διοικητικό κενό που ο σύλλογος θα έμπαινε σε μεγάλες περιπέτειες. Τελικά όλα πήγαν καλά”.
Για τα προβλήματα που περιμένουν: “Περιμένουν τεράστια προβλήματα. Είναι μια λερναία Ύδρα.  Οικονομικά, διοικητικά, αγωνιστικά όλα τα μέτωπα είναι ανοικτά. Σε κάθε περίπτωση ο κόσμος θα πρέπει να ξέρει πως θεωρώ τον εαυτό μου θεματοφύλακα των αξιών που πρεσβεύει ο Άρης, όλοι ενωμένοι πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα και δεν υπάρχει πολυτέλεια για μικροκομματικών συμφερόντων. Θέλω να λειτουργήσω σαν καταλύτης και σαν μια προσωπικότητα που θα ενώσει τον κόσμο του Άρη “. 
Για τα δύο τμήματα στην πρώτη κατηγορία: “Είναι στενάχωρο αυτό. Θα γίνει μια πολυμέτωπη προσπάθεια. Να συμμαζέψουμε τα οικονομικά αλλά και να αναγεννήσουμε όλα τα τμήματα που κάποτε ήταν κοσμήματα”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: