Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

“Κάποτε θα επιστρέψω στον Ηρακλή”

panthrakikos-giorgos-athanasiadis-arxeiou
Στον ArenaFM 89.4 φιλοξενήθηκε ο τερματοφύλακας του Πανθρακικού Γιώργος Αθανασιάδης, με τον νεαρό πορτιέρο να μιλάει για την περσινή χρονιά, τα φετινά αποτελέσματα της ομάδας μέχρι τώρα αλλά και τον Ηρακλή.
Αναλυτικά:
Για τα πρώτα αποτελέσματα του Πανθρακικού:
“Στα φιλικά δεν δεχτήκαμε κάποια γκολ αλλά αυτό δεν έγινε και στο πρωτάθλημα. Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθεια μας, υπάρχει καλό υλικό στην ομάδα. Ο στόχος της ομάδας είναι πρώτα η παραμονή στην κατηγορία και όσο πιο ψηλά γίνεται. Μακάρι η ομάδα να μπορέσει να πάει όπως πέρυσι”.
Και προσέθεσε: “Χρειάζεται χρόνος για να δέσει η ομάδα. Όπως είδατε ο Πανθρακικός έκανε μεταγραφικές κινήσεις, είναι μέχρι να βρούμε τα πατήματα μας. Πιστεύω πως στην συνέχεια θα πάμε καλύτερα.
Για το ποιος είναι ο προσωπικός του στόχος: “Για μένα στόχος είναι να βελτιώνομαι κάθε μέρα, να παίρνω εμπειρίες από μεγάλους τερματοφύλακες, όπως ο Ντάνι Φερνάντεζ και όποτε μου δοθεί η ευκαιρία, να είμαι έτοιμος”.
Για τον Ντάνι Φερνάντεζ: “Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί είναι μεγαλύτερος, με καθοδηγεί στις προπονήσεις κάθε μέρα, είναι καλό για μένα”.
Για τον κόσμο: “Και στον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννενα, αλλά και γενικά στα παιχνίδια της ομάδας, ο κόσμος έρχεται στο γήπεδο. Πάντα είναι δίπλα μας ο κόσμος και στις χαρές και στις λύπες”.
Για το δικό του καλύτερο αγώνα: “Δεν κάθομαι να σκέφτομαι το καλύτερο παιχνίδι που μπορεί να έκανα. Κάθομαι και μελετάω τα λάθη μου. Άμα κάνεις ένα καλό παιχνίδι, θα ξεχαστεί, ενώ άμα κάνεις ένα λάθος θα μείνει…”.
Για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Λεβαδειακό: “Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Χρειαζόμαστε τους βαθμούς για να ξεφύγουμε από την επικίνδυνη ζώνη όσο πιο γρήγορα μπορούμε, ώστε να μην έχουμε άγχος στην συνέχεια”.
Για την περσινή καλή χρονιά της ομάδας: “Δεν το περίμενε κανείς. Νιώθουμε πολύ καλά για αυτό, κάναμε μια καλή πορεία, εύχομαι φέτος να κάνουμε ακόμα μεγαλύτερη”.
Για το ποιον έχει πρότυπο: “Πιο πολύ όσον ήμουν στον Ηρακλή, είχα τον Βόιτσεχ Κοβαλέφσκι και από εκεί μου ερχότανε η διάθεση. Κάθε μέρα μου άνοιγε και περισσότερο η όρεξη, αλλά και τον Ούργκο Πάρντο.
Για το γεγονός πως στον Ηρακλή δεν του δόθηκε η ευκαιρία να αγωνιστεί: “Δεν με πειράζει. Εγώ εκεί έκανα τα πρώτα μου βήματα, εκεί έμαθα τα βασικά κομμάτια, συνεχίζουμε κανονικά.  Μακάρι κάποια μέρα να επιστρέψω και να κλείσω την καριέρα μου στον Ηρακλή”.
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: