Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Ντιόπ: «Είχα συμφωνήσει με Ολυμπιακό, αλλά…»

Ο Πάπε Ντιόπ επιβεβαίωσε τη συμφωνία που είχε το καλοκαίρι με τον Ολυμπιακό, αλλά «χάλασε» την ύστατη στιγμή λόγω Λεβάντε. Τι είπε για την πιθανότητα να φύγει… προσεχώς.

Ντιόπ: «Είχα συμφωνήσει με Ολυμπιακό, αλλά…»
Μόνο η… ανακοίνωση είχε απομείνει το καλοκαίρι για να ολοκληρωνόταν η μεταγραφή του Πάπε Ντιόπ στον Ολυμπιακό, ωστόσο αυτό δεν έγινε ποτέ. Ο Σενεγαλέζος μέσος της Λεβάντε μίλησε για αυτή την καλοκαιρινή «περιπέτεια» και την πιθανότητα να φύγει το χειμώνα ή το καλοκαίρι από την ομάδα.

«Όλα είχαν τελειώσει. Ήμουν με την ομάδα μου στο ξενοδοχείο γιατί η μεταγραφή είχε κλείσει σχεδόν 100%. Μου είπαν όμως ότι δεν μπορούσα τελικά να φύγω κι εκεί έκλεισε το θέμα. Εγώ προσπαθώ να είμαι επαγγελματίας μέχρι το τέλος και να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου στο γήπεδο. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες τώρα, γιατί είμαστε σε περίοδο αγώνων. Πάντως δεν έχω πρόταση για ανανέωση. Έχω συμβόλαιο και όταν έρθει η ώρα θα δούμε. Μένω ελεύθερος το καλοκαίρι και δεν ξέρω τι θα γίνει τότε ή τον Ιανουάριο», ανέφερε ο 28χρονος άσος.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: