Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Νομπόα: «Εκπληκτικό συναίσθημα»

Ενθουσιασμένος απ' την ατμόσφαιρα που αντίκρισε για πρώτη φορά στην Τούμπα εμφανίστηκε ο Κριστιάν Νομπόα, που έκανε σαφές πως είναι στον ΠΑΟΚ για να δώσει το 100% των δυνατοτήτων του.

Νομπόα: «Εκπληκτικό συναίσθημα»
Τις πρώτες του εντυπώσεις ως παίκτης του ΠΑΟΚ... αποκάλυψε ο Κριστιάν Νομπόα που εμφανίστηκε «μαγεμένος» απ' την ατμόσφαιρα στο Τούμπα, στο παιχνίδι με τον Πλατανιά.

«Ήταν εκπληκτικό το συναίσθημα να μπαίνεις σε ένα γήπεδο με τόσο κόσμο και να έχεις αυτή την υποδοχή. Εγώ ήρθα στον ΠΑΟΚ για να δώσω το 100%, να γίνω καλύτερος και να γίνει και η ομάδα καλύτερη με την δική μου συνεισφορά. Μου αρέσει πολύ που είμαι εδώ και προτού έρθω μίλησα και με το Νάτχο και μου είπε τα καλύτερα. Έτσι μου άρεσε η ιδέα να έρθω και να παίξω στον ΠΑΟΚ».

Ερωτηθείς για τη νίκη απέναντι στον Πλατανιά, ο διεθνής απ' τον Ισημερινό είπε: «Πήραμε τους τρεις βαθμούς κι αυτό έχει σημασία. Ήταν πολύ σημαντικό παιχνίδι, είναι ακόμη νωρίς για μένα, αλλά νιώθω καλά . Θα δούμε. Πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω για να πετύχουμε τους στόχους μας. Θα βοηθήσω την ομάδα, να παλέψουμε όλα τα παιχνίδια, να δώσουμε όλοι μαζί ότι καλύτερο μπορούμε και να πετύχουμε ότι καλύτερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: