Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Εζίλ: «Εξελίσσομαι στην Άρσεναλ»

Απολαμβάνει και με το παραπάνω την παρουσία του στην Άρσεναλ ο Μεσούτ Εζίλ, ο οποίος τόνισε πως αναζητά την περαιτέρω προσωπική του βελτίωση, αλλά πάνω απ' όλα επιθυμεί να βοηθήσει την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. 
Πιο άνετα από ποτέ μοιάζει να νιώθει στην Άρσεναλ ο Μεσούτ Εζίλ.
Ο Γερμανός δήλωσε περήφανος για τον εαυτό του και την ομάδα, την οποία θέλει να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερο, ώστε να πετύχει τους στόχους της.
«Είμαι εδώ για να αναπτυχθώ περαιτέρω και όπως είπα και στο παρελθόν, έχω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και το απολαμβάνω. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα και είμαι σε καλό δρόμο. Είμαι πολύ περήφανος για τον εαυτό μου και για την ομάδα», ανέφερε ο Εζίλ.
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: