Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Ζντιέλαρ: «Περήφανος για την πρώτη μου συμμετοχή»


Ζντιέλαρ: «Περήφανος για την πρώτη μου συμμετοχή»

Σε ακόμη περισσότερες εμφανίσεις με τον Ολυμπιακό ελπίζει ο Σάσα Ζντιέλαρ, όπως δήλωσε μετά τη νίκη επί της Ξάνθης, στο ντεμπούτο του στο ελληνικό πρωτάθλημα.

Χαρούμενος που πραγματοποίησε ιδανικά το ντεμπούτο του στο ελληνικό πρωτάθλημα, αφού ο Ολυμπιακός νίκησε (1-0) την Ξάνθη, δήλωσε ο Σάσα Ζντιέλαρ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σάσα Ζντιέλαρ:

Για το παιχνίδι με την Ξάνθη: «Η αλήθεια είναι πως ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, μία πολύ δύσκολη νίκη για εμάς και είμαι πολύ περήφανος που καταφέραμε να κερδίσουμε ξανά».

Για την πρώτη του παρουσία σε αγώνα πρωταθλήματος: «Είμαι πολύ περήφανος για την πρώτη μου συμμετοχή σε παιχνίδι πρωταθλήματος και ελπίζω να παίξω σε περισσότερα».

Για τους στόχους του στη συνέχεια της περιόδου: «Εύχομαι να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, το Κύπελλο και το Europa League».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: