Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Ο Γκούτι προανήγγειλε το τέλος του από τη Ρεάλ Μαδρίτης

http://www.contra.gr/images/m/Guti_080410_m.jpgΗ τρέχουσα αγωνιστική περίοδος αναμένεται να είναι και η τελευταία της πολυετούς καριέρας του Χοσέ Μαρία Γκουτιέρες στη Ρεάλ Μαδρίτης. Με δηλώσεις τους σε ραδιοφωνικό σταθμό της Μαδρίτης ο "Γκούτι" εξέφρασε ανοικτά την επιθυμία του να λύσει το συμβόλαιό του με τη "βασίλισσα" και να συνεχίσει την καριέρα του είτε στην Αγγλία, είτε στην Ιταλία, είτε στη...Μέση Ανατολή!

"Το μέλλον μου είναι αβέβαιο. Το επερχόμενο "el classico" θα είναι και το τελευταίο της καριέρας μου. Οπως έχουν τα πράγματα, δεν υπάρχει πιθανότητα να παραμείνω στην ομάδα. Εχει απομείνει ένας χρόνος στο συμβόλαιό μου αλλά ελπίζω να φτάσουμε σε συμφωνία. Είμαι σίγουρος ότι θα με καταλάβουν. Η μόνη μου επιλογή είναι να φύγω".

Ο Γκούτι, ο οποίος διανύει το 34ο έτος της ζωής του, ανήκει στις τάξεις της Ρεάλ Μαδρίτης από το 1984! Στην πρώτη ομάδα αγωνίζεται από το 1995 και έχει γευτεί τη χαρά της κατάκτησης 5 πρωταθλημάτων Ισπανίας και τριών Champions League.

Δεν υπάρχουν σχόλια: