Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Μόνιμος κάτοικος "Ανφιλντ" ο Ρέινα


Ο Πέπε Ρέινα της Λίβερπουλ ποχάρει με το βραβείο Ο Πέπε Ρέινα υπέγραψε συμβόλαιο... ζωής με τη Λίβερπουλ. Όπως ανακοίνωσαν την Παρασκευή οι "ρεντς", ο 27χρονος διεθνής Ισπανός τερματοφύλακας ο οποίος απόκτήθηκε το καλοκαίρι του 2005 από τη Βιγιαρεάλ, επέκτεινε για άλλα έξι (!) χρόνια το συμβόλαιό του με την ομάδα του "Ανφιλντ".

"Είμαι ενθουσιασμένος για το νέο μου συμβόλαιο. Είναι, ίσως, τα καλύτερα νέα της ζωής μου", δήλωσε αρχικά στην επίσημη ιστοσελίδα της Λίβερπουλ ο Ρέινα για να συμπληρώσει στη συνέχεια: "Εγώ και η οικογένειά μου είμαστε πολύ χαρούμενοι στην Αγγλία. Το να παίζω στη Λίβερπουλ είναι κάτι μοναδικό. Είμαι εδώ πέντε χρόνια και θα είμαι άλλα έξι. Είναι απίστευτο το συναίσθημα. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η οικογένειά μου αγαπάει τη ζωή εδώ, καθώς αυτή είναι το ίδιο σημαντική με την καριέρα μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: