Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Η Σάσα ξαναχτύπησε! «Δεν είμαι τα... πόδια του Ταχτσίδη»

http://www.sportdog.gr/Articles/Images/sd12/imgv3b_wQOVG9dg8S.jpgΗ Σάσα Μπάστα… έλυσε τη σιωπή της και μίλησε για την περιβόητη σχέση της με τον ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ, Παναγιώτη Ταχτσίδη.Αφού αρχικά τόνισε σε ραδιοφωνικές της δηλώσεις ότι «δεν θέλω ούτε να ακούω αυτά τα δύο ονόματα», όταν ρωτήθηκε για τις σχέσεις της με τους Παναγιώτη Ταχτσίδη και Γιάννη Μανιάτη, πρόσθεσε για τον πρώτο ότι:

«Δεν φταίω εγώ αν ο Ταχτσίδης δεν μπορεί να παίξει μπάλα. Είναι ανώριμος. Μάλιστα, όταν έμαθε ότι κάνω παρέα με τον Μανιάτη, μου είπε "πως μπόρεσες με ποδοσφαιριστή; με ξεφτίλισες"».

Το γνωστό μοντέλο με δηλώσεις του στον «Sentra» είπε ακόμη πως «δεν είμαι ΑΕΚ, είμαι Εθνική Ελλάδας και... Πανιώνιος. Τα περισσότερα από αυτά που γράφονται είναι υπερβολές...».

Το κορυφαίο, πάντως, η Σάσα το είπε σε συνέντευξή της που θα δημοσιευτεί στο περιοδικό ΜΑΧ: «Δεν γίνεται να φταίω εγώ εάν ο άλλος δεν μπορεί να παίξει μπάλα. Τα πόδια του είμαι;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: