Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Οι "στημένοι παλιάνθρωποι" και ο… "σούπερ μάρκετ"!

Απίστευτο τηλεοπτικό σόου μεταξύ του Αθλητικού Δικαστή, Ευάγγελου Κατσή και του Αλέξη Κούγια. Ο πρώτος ήταν αυτός που πήρε την απόφαση για τον υποβιβασμό της Παναχαϊκής και για αυτό ο γνωστός δικηγόρους του… υποσχέθηκε πως θα είναι στα δικαστήρια μέχρι να πεθάνουν!
Οι "στημένοι παλιάνθρωποι" και ο… "σούπερ μάρκετ"!
Διαβάστε παρακάτω μερικά από τα πιο ωραία μέρη του εντονότατου διαλόγου τους στον τηλεοπτικό «αέρα» της εκπομπής ΔΙΚΗ στον ΣΚΑΪ. Ο Κούγιας ήταν στο πάνελ και ο Πρόεδρος της Πειθαρχικής Επιτροπής της FootballLeagueέκανε τηλεφωνική παρέμβαση!

Ο Κούγιας… έβραζε για την απόφαση του υποβιβασμού της Παναχαϊκής και μεταξύ άλλων είπε: «Στιγματίσατε την ζωή μου. Σας βάλανε εκεί τα λαμόγια και οι κακοποιοί και μας κυνηγάτε! Ντροπή και ξανά Ντροπή. Θα έπρεπε να ντρέπεστε!».

Ο κ. Κατσής απάντησε αναφερόμενος στην υπόθεση και που στηρίχτηκε: «Δεν άκουσα την κασέτα που κυκλοφόρησε στο ίντερνετ εγώ. Αυτή που μίλαγαν για την δωροδοκία του Κούγια. Δεν άκουσα αυτά για να ασκήσω πειθαρχική δίωξη. Ο κ. Κούγιας τα λέει αυτά. Εγώ δεν απαντάω στην Κούγια τακτική».

Απάντηση Κούγια: «Μην πιάνεις το όνομά σου στο στόμα του. Θα τα πούμε στα δικαστήρια! Κάνε μία μήνυση σε προκαλώ».

Κατσής: «Θα τα πούμε στον καιρό. Καταγράφονται αυτά».

Κούγιας: «Που να βρεθείς απέναντί μου εσύ σε δικαστήριο. Βρωμιάρηδες!»

Αργότερα…
Κούγιας: «Δεν έχετε δικαίωμα να ασκήσετε δίωξη (σ.σ. για την υπόθεση της Παναχαϊκής). Είστε αγράμματος; Αγράμματος νομικά!».

Κατσής: «Ρωτήστε τον κύριο Φακό. Εγώ τον ρώτησα. Τον συμβουλεύτηκα. Να σας απαντήσει ο εισαγγελέας».

Στην συνέχεια…

Κατσής: «Μέχρι την έκδοση της απόφασης για την Παναχαϊκή, τι άποψη είχες για μένα;»

Κούγιας: «Εγώ δεν σας έχω συναντήσει ποτέ. Είχα μία άποψη από όσα μου μετέφεραν οι άλλοι. Μέχρι που με πήρε τηλέφωνο ένας συνάδελφός μου και μου είπε για κάποιες διώξεις. Πείτε ποιος σας επέλεξε. Πώς μπήκατε στην Ένωση;»

Κατσής: «Με πρότεινε ο κύριος Πέτρος Θεοδωρίδης (σ.σ Πανσερραϊκού). Και που τον εξυπηρέτησα

Στην συνέχεια…

Κούγιας: «Με τον κύριο έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Μέχρι να πεθάνουμε θα είμαστε στα δικαστήρια!»

Κατσής: «Εγώ έμαθα και πάντα κάνω την δουλειά μου. Εγώ έμαθα να είμαι γενναίος!»

Κούγιας: «Τι γενναίος τις λες; Ευτυχώς που βγήκατε στο τηλέφωνο και κατάλαβε η Ελλάδα τι άνθρωπος είστε».

Κατσής: «Δωροδοκήσατε!»

Κούγιας: «Θα τα πούμε στα δικαστήρια. Άλλοι δωροδοκήσανε. Σούπερ μάρκετ το έχετε κάνει»

Κατσής:«Εσύ είσαι σούπερ μάρκετ».

Κούγιας: «Πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία. Δεν έχει ξαναβγεί τέτοιος άνθρωπος στην τηλεόραση. Ευτυχώς που βγήκες στην τηλεόραση!»

Αποχώρηση Κούγια… κουτσαίνοντας!

Τα ωραία όμως δεν περιορίστηκαν μόνο στην κόντρα των δύο ανδρών. Λίγο πριν το φινάλε της εκπομπής ζήτησε να παρέμβει τηλεφωνικά ο πρώην πρόεδρος της Ηλιούπολης, Νίκος Χάλκος. Μόλις το άκουσε ο Αλέξης Κούγιας, σηκώθηκε και έφυγε λέγοντας πως έχει ταξίδι για τα Γιάννινα. Μάλιστα, αποχώρησε κουτσαίνοντας, αφού έχει τραυματιστεί στο πόδι!!

Στη συνέχεια ο κ. Χάλκος μεταξύ άλλων δήλωσε: «Αν κάποιος έλεγε και έκανε όσα λέει ο Κούγιας το τελευταίο διάστημα, θα ήταν ή κατηγορούμενος ή υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Όταν ήμουν κατηγορούμενος, τον Θεοποιούσε τότε τον Κύριο Κατσή. Τώρα τον χαρακτηρίζει βρωμιάρη και ανέντιμο. Απορώ πως ένας τέτοιος άνθρωπος, με τέτοια συμπεριφορά, που κάνει το άσπρο μαύρο για δικό του συμφέρον, θεωρείται αξιόπιστος μάρτυρας…».

πηγή: sportdog.gr   

Δεν υπάρχουν σχόλια: