Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Μπόατενγκ: «Αντίο Γκάνα, προέχει η υγεία μου»


Για τους λόγους που τον ανάγκασαν να αποσυρθεί από την εθνική Γκάνας εξήγησε ο Κέβιν Πρινς Μπόατενγκ. Ο 24χρονος μεσοεπιθετικός της Μίλαν τόνισε ότι δεν μπορεί να παίζει συνέχεια, ύστερα από τις έξι εγχειρήσεις στο γόνατο!

«Όταν ήμουν στην Ντόρτμουντ, μπορούσα να μοιράζω τον χρόνο μου. Ωστόσο, με τη Μίλαν παίζω στη Serie Α, στο Champions League και το Κύπελλο Ιταλίας, έτσι δεν μπορώ να το κάνω πια», ανέφερε αρχικά ο διεθνής παίκτης και πρόσθεσε:
«Έχω τραυματιστεί έξι φορές στο γόνατο και έχω υποβληθεί σε έξι επεμβάσεις. Ακόμη και στο αεροπλάνο κατά τη διάρκεια μιας πτήσης το γόνατό μου πονάει λόγω της αλλαγής στην πίεση. Έτσι, πρέπει να πω αντίο στην Γκάνα, καθώς φροντίζω την υγεία μου».
Metrosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: