Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

"Όσο μπορώ θα βοηθήσω..."

Έτοιμος να βοηθήσει τον Πανιώνιο να ξεπεράσει την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει είναι ο Φώτης Στρακόσια, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα υπηρεσιακού προπονητή στους "κυανέρυθρους".
"Όσο μπορώ θα βοηθήσω..."
Eκτός από τον Πανιώνιο ο παλαίμαχος κίπερ μίλησε για την αποψινή αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Μαρσέιγ, καθώς και για την εκπληκτική πορεία του ΑΠΟΕΛ.

Αναλυτικά όσα είπε στον "Νοvasportfm 94,6":

Για την κατάσταση στον Πανιώνιο: «Ο Πανιώνιος είναι σε πολύ δύσκολη κατάσταση. Οφείλουμε όλοι να βοηθήσουμε την ομάδα με τον τρόπο που μπορεί ο καθένας. Όσο με αφορά και όσο μου επιτρέπεται, θα το κάνω με το παραπάνω. Όπως μου έχει δώσει πράγματα ο Πανιώνιος στην ποδοσφαιρική μου καριέρα, έτσι κι εγώ του έχω δώσει και θέλω να του δώσω παραπάνω».ώνιο:
Για τον αποψινό αγώνα Μαρσέιγ-Ολυμπιακός: «Θέλουμε το αποτέλεσμα. Μέχρι τώρα ο Ολυμπιακός είχε καλές εμφανίσεις, αλλά όχι καλά αποτελέσματα. Ο Ολυμπιακός είχε κατά διαστήματα πολύ καλή απόδοση, αλλά όχι σε μεγάλη διάρκεια. Ήρθε η ώρα να το κάνει και πρέπει να το κάνει».
Για την πορεία του ΑΠΟΕΛ: «Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα πως θα διεκδικούσε την πρόκριση. Όμως έζησα αυτή την ομάδα για τρία χρόνια και διαπίστωσα πόσο καλή δουλειά γίνεται. Τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ στο ποδόσφαιρο της Κύπρου και ο ΑΠΟΕΛ είναι μία ομάδα που λειτουργεί εξαιρετικά διοικητικά και αγωνιστικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: