Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Αβέβαιο το μέλλον του Μπόγιαν!!

Αβέβαιο το μέλλον του Μπόγιαν
Άγνοια για το μέλλον του δήλωσε ο Μπόγιαν Κρκιτς, μιλώντας στην καταλανική εφημερίδα «Sport». Ο Ισπανός χαφ δεν γνωρίζει αν την επόμενη αγωνιστική περίοδο θα φοράει τη φανέλα της Ρόμα ή της Μπαρτσελόνα, όμως τόνισε ότι εκείνος και μόνο θα αποφασίσει σε ποια ομάδα θα παίζει τη σεζόν 2012/13.

«Έχω ακούσει πολλές φήμες σχετικά με το μέλλον μου όλο αυτό το διάστημα Ωστόσο, ακόμα δεν ξέρω τι θα κάνω την επόμενη σεζόν. Θα ήθελα να τελειώσω τις υποχρεώσεις μου με τον καλύτερο τρόπο και να απολαύσω τις διακοπές μου», ανέφερε αρχικά ο 21χρονος παίκτης και πρόσθεσε:

«Οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με την παραμονή μου στη Ρόμα δεν εξαρτάται από κανέναν, μόνο από εμένα και δεν με ενδιαφέρει θα κοιτάξω ποιος θα είναι ο προπονητής της ομάδας την επόμενη σεζόν. Μπορεί να επιστρέψω στην Μπαρτσελόνα, αλλά πρώτα πρέπει να μιλήσουμε για ορισμένα πράγματα. Έχω καλή σχέση με τον (νέο προπονητή της ομάδας) Τίτο Βιλανόβα και χαίρομαι που η διοίκηση τον εμπιστεύτηκε».



πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: