Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Σολδάδο: «Να κλείσω την καριέρα μου στη Βαλένθια»

Σολδάδο: «Να κλείσω την καριέρα μου στη Βαλένθια»
Μετά από αρκετή περιπλάνηση ο Ρομπέρτο Σολδάδο βρήκε το… σπίτι του στη Βαλένθια και όπως ξεκαθάρισε δεν πρόκειται να την αφήσει.

Ο Ισπανός επιθετικός εξέφρασε την επιθυμία του να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα του Λεβάντε στην επίσημη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε παρόντος του προέδρου, Μανουέλ Γιορέντε για την ανανέωση του συμβολαίου του μέχρι το 2017!

«Ήταν ένας στόχος που είχαμε θέσει. Ο Ρομπέρτο πρέπει να τελειώσει την ζωή του ως ποδοσφαιριστής εδώ… Είναι ο αρχηγός μας και αυτός που αγαπάμε όλοι», τόνισε ο πρόεδρος των «νυχτερίδων».

Χωρίς να διστάσει καθόλου ο Σολδάδο απάντησε… «Είναι ένα όνειρο που συνεχίζεται για εμένα. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, όλους στην ομάδα και φυσικά τους οπαδούς μας για την υποστήριξή τους. Ναι θέλω να σταματήσω την καριέρα μου στη Βαλένθια».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: