Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Ζιρού: «Θα πετύχω στην Άρσεναλ»!

Ζιρού: «Θα πετύχω στην Άρσεναλ»!
Σίγουρος πως θα καταφέρει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της Άρσεναλ είναι ο Ολιβιέ Ζιρού.

Το νέο απόκτημα των «κανονιέρηδων» σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον του στην ομάδα του Βόρειου Λονδίνου, ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το αγγλικό πρωτάθλημα.

«Πιστεύω πως έχω τα “όπλα” για να τα καταφέρω στην Άρσεναλ. Θα χρειαστώ αρκετό χρόνο μέχρι να προσαρμοστώ, αλλά δεν ανησυχώ. Θεωρώ πως θα ανταποκριθώ. Είμαι παίκτης που του αρέσει να συμμετέχει στο παιχνίδι. Γι’ αυτό ακριβώς νομίζω ότι ο τρόπος παιχνιδιού της Άρσεναλ μου ταιριάζει», τόνισε ο Ζιρού.

Μάλιστα, ο Γάλλος φορ εξέφρασε την άποψη πως μία θέση στην ενδεκάδα των «κανονιέρηδων» μόνο εύκολη υπόθεση δεν θα είναι, αλλά δείχνει να έχει εμπιστοσύνη στα πόδια του: «Μου αρέσει να σκοράρω και η Άρσεναλ δημιουργεί πολλές ευκαιρίες. Άρα, αν τα πηγαίνω εγώ καλά θα τα πηγαίνει και η ομάδα καλά. Ωστόσο, υπάρχουν σπουδαίοι επιθετικοί εδώ και θα υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός για μία θέση, όμως πιστεύω πως θα καταφέρω να ανταποκριθώ».

Επίσης, ο πρώην παίκτης της πρωταθλήτρια Γαλλίας, Μονπελιέ, έκανε εγκωμιαστικά σχόλια και για τις συνθήκες που βρίσκει ένας ποδοσφαιριστής στην Premier League: «Για εμένα είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο. Γι’ αυτό τον λόγο επέλεξα την Άρσεναλ. Επίσης, το κλίμα που συναντά κανείς εδώ είναι εκπληκτικό. Οπαδοί, γήπεδα, ατμόσφαιρα, νοοτροπία είναι όλα μοναδικά. Έτσι, είμαι ενθουσιασμένος που θα ανακαλύψω το συγκεκριμένο πρωτάθλημα». 


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: