Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Λεμπρόν: «Οι συμπαίκτες μου το έκαναν…»

Λεμπρόν: «Οι συμπαίκτες μου το έκαναν…»
Τα εύσημα στους συμπαίκτες του απένειμε ο Λεμπρόν Τζέιμς μετά τη νίκη του Μαϊάμι επί της Οκλαχόμα, που έφερε την ομάδα του στο 3-1 και σε απόσταση μίας νίκης από την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Ο 27χρονος σούπερ σταρ τραυματίστηκε στα τελευταία λεπτά του αγώνα και δεν ήταν σε θέση να βοηθήσει, τουλάχιστον στο βαθμό που ήθελε, στο φινάλε. Πάντως αναμένεται να αγωνιστεί κανονικά τα ξημερώματα της Παρασκευής.

«Είμαστε μία πλήρης ομάδα και αυτή ήταν μία μεγάλη ομαδική νίκη. Αν οποιοσδήποτε παίκτης δεν μπορεί να βοηθήσει, για οποιονδήποτε λόγο, κάποιος βγαίνει μπροστά. Αυτό έγινε σήμερα. Είμαι μαχητής και θέλω να είμαι στο παρκέ, αλλά μετά τον τραυματισμό μου πονούσα και ήταν εκνευριστικό για μένα που δεν μπορούσα. Χαίρομαι που επέστρεψα έστω και για λίγες φάσεις και πέτυχα ένα κρίσιμο σουτ σε ένα μεγάλο παιχνίδι παρά την περιορισμένη κινητικότητα που είχα από το πρόβλημα στο δεξί μου πόδι. Οι συμπαίκτες μου κατάφεραν να ‘κλειδώσουν’ τη νίκη», δήλωσε ο «βασιλιάς».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: