Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

«Δεν είναι αντίο, αλλά εις το επανιδείν»

Ο Νέρι Καστίγιο μπορεί να συνεχίσει την καριέρα του στην Πατσούκα, όμως δεν ξεγράφει το κεφάλαιο Άρης, καθώς με επιστολή που εξέδωσε τόνισε πως αυτό δεν είναι αντίο, αλλά… «εις το επανιδείν», ενώ μεταξύ άλλων επισήμανε πως οι λόγοι της αποχώρησής του από την ομάδα δεν ήταν οικονομικοί.

«Προς όλους τους ανθρώπους του Άρη

Θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ πολύ σε όλη την οικογένεια του Άρη, ειδικά στους φανταστικούς φιλάθλους, για όλη την αγάπη που μου προσέφεραν 18 μήνες, παίζοντας στην ομάδα, και στις καλές και στις κακές στιγμές.

Ήταν μεγάλη τιμή για μένα που φόρεσα την ιερή κιτρινόμαυρη
φανέλα.

Η απόφασή μου να αφήσω την Θεσσαλονίκη τώρα, δεν έχει να κάνει με οικονομικά θέματα (όπως ποτέ δεν ήταν έτσι από τότε που ήρθα το 2010), αλλά αυτή τη στιγμή που υπάρχει αβεβαιότητα στην ομάδα, είχα την ανάγκη να συγκεντρωθώ στο μέλλον της καριέρας μου, γιατί στόχος μου είναι να επιστρέψω στην Εθνική ομάδα του Μεξικού και να συμμετέχω στο Μουντιάλ της Βραζιλίας το 2014.

Πάντα είχα την στοργή όλων μέσα στην ομάδα, από τον πρόεδρο μέχρι τον πιο απλό εργαζόμενο, πάντα θα είμαι ευγνώμων στον Άρη και είμαι σίγουρος ότι αυτός δεν είναι αντίο, αλλά “εις το επανιδείν”.

ΝΕRY CASTILLO #10»

Δεν υπάρχουν σχόλια: