Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Παρουσιάστηκε ο Μόντριτς!!

Και επίσημα παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης είναι από σήμερα ο Λούκας Μόντριτς, που παροουσιάστηκε από τη διοίκηση των "μερένχες" δηλώνοντας ότι είναι τιμή για αυτόν να φοράει τη φανέλα της βασίλισσας.

«Ήρθα για να κερδίσω τίτλους με την Ρεάλ Μαδρίτης. Το πρωτάθλημα, το Κύπελλο και φυσικά το Τσάμπιονς Λιγκ. Εκτός αυτών θα παίζω για τον καλύτερο προπονητή του κόσμου και δίπλα στους καλύτερους παίκτες του κόσμου», είπε αρχικά και συνέχισε μεταξύ άλλων:

«Πραγματικά περίμενα μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλά τελικά έγινε αυτό που ήθελα και είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι μεγάλη μου τιμή, και είμαι πραγματικά υπερήφανος που είμαι στην μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου. Θέλω να αρχίσω προπονήσεις και τα παιχνίδια».

Ο Κροάτης άσος έκανε γνωστό ότι είναι καλή κατάσταση και κατά τη γνώμη μου μπορεί να αγωνιστεί την Τετάρτη στον επαναληπτικό τελικό του Σούπερ Καπ Ισπανίας.


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: