Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Τέβεζ: «Δεν υπάρχουν τα περυσινά προβλήματα»

Ο Κάρλος Τέβεζ μιλώντας για τη σεζόν που διανύει, υποστήριξε πως όσα προβλήματα υπήρξαν πέρυσι με τον Ρομπέρτο Μαντσίνι, ανήκουν στο παρελθόν.
Κανένα απολύτως πρόβλημα να συνεχίσει για αρκετά χρόνια την καριέρα του στη Μάντσεστερ Σίτι δεν δείχνει να έχει ο Κάρλος Τέβεζ όπως δήλωσε ο ίδιος στο «Sky Sports». Ο Αργεντινός επιθετικός του οποίου το συμβόλαιο λήγει το καλοκαίρι του 2014, υποστήριξε πως όλα τα προβλήματα με τον τεχνικό της ομάδας, Ρομπέρτο Μαντσίνι ανήκουν στο παρελθόν.
«Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να παραμείνω στην ομάδα. Η οικογένειά μου είναι εδώ, τα παιδιά μου είναι εδώ, οπότε είμαι χαρούμενος. Έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο και ίσως καθίσω ακόμα παραπάνω», είπε αρχικά για να συνεχίσει:
«Η περυσινή σεζόν, ήταν αρκετά δύσκολη για εμένα. Μετά την επιστροφή μου, αγωνίστηκα και πήραμε το πρωτάθλημα. Αυτό, ήταν το καλύτερο για πέρυσι. Τα προβλήματα που είχα με τον Ρομπέρτο Μαντσίνι ανήκουν όλα στο παρελθόν», είπε ο διεθνής επιθετικός.


πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: