Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Μιραλάς: «Θα σκοράρω στο επόμενο ματς»

Ο Κέβιν Μιραλάς έκανε το ντεμπούτο του στην Πρέμιερ Λιγκ απέναντι στην Άστον Βίλα. Ο πρώην άσος του Ολυμπιακού δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του σε δηλώσεις που παραχώρησε μετά τον αγώνα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Οι συμπαίκτες μου δεν σταμάτησαν λεπτό να μου μιλάνε μέσα στο γήπεδο. Ήταν υπέροχα, διότι μου μιλούσαν και με κατεύθυναν συνεχώς. Ένιωσα φανταστικά τη στιγμή που μπήκα στο γήπεδο. Πέρασα αλλαγή όταν προηγούμασταν 3-0, επομένως ήμουν λίγο πιο ήρεμος από ότι συνηθίζω».

Ο Μιραλάς σκόραρε, αλλά το γκολ του ακυρώθηκε ως οφσάιντ. «Δεν ξέρω εάν όντως ήταν οφσάιντ. Δεν μπορούσα να πω κάτι. Εάν μετρούσα, το ντεμπούτο μου θα ήταν φανταστικό. Θα προσπαθήσω να σκοράρω στο επόμενο παιχνίδι. Το σημαντικότερο είναι να βρίσκομαι στη σωστή θέση και να παίρνω λεπτά συμμετοχής».

Τέλος τόνισε: «Ήδη παίζουμε πολύ καλό ποδόσφαιρο. Ήξερα ότι ερχόμουν σε μια σπουδαία ομάδα. Ελπίζω να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό. Οι οπαδοί με εντυπωσίασαν στο πρώτο παιχνίδι κόντρα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τη στήριξή τους».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: