Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

«Δεν είμαι “metrosexual”»!!

Με μεγάλη δόση χιούμορ απάντησε ο Ρικάρντο Μοντολίβο στις «καταγγελίες» του δημοσιογράφου Αλεσάντρο Τσέκι πως είναι «metrosexual»!
 «Δεν είμαι “metrosexual”»!!
«Ρωτάτε αν ισχύει αυτό που είπε ο Αλεσάντρο Τσέκι πως είμαι "metrosexual"; Μάλλον έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που με είδατε. Πραγματικά γέλασα με όσα είπε για εμένα ο Τσέκι. Λοιπόν δε ξυρίζομαι καθημερινώς, δε χρησιμοποιώ ενυδατικές κρέμες και δεν κάνω μανικιούρ, άμα δείτε μάλιστα τα νύχια μου είναι φαγωμένα. Στο κομμωτήριο πηγαίνω σπανιότατα, θα έλεγα κάθε φορά που... πεθαίνει ο Πάπας» είπε σε συνέντευξη του ο μέσος της Μίλαν και συμπλήρωσε, «ο Τσέκι τα είπε πολύ λάθος».
Στην ίδια συνέντευξη ο Μοντολίβο είπε πως δεν του αρέσει να παίζει σαν «δεκάρι» και πως δεν έχει πρόβλημα να παραδεχτεί πως στόχος του είναι να καλύψει το κενό που άφησε ο Αντρέα Πίρλο στη μεσαία γραμμή των «ροσονέρι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: