Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Γκαρσία: «Ακόμη δεν έχω πεθάνει...»

Στην Τούμπα και στην μπουτίκ του ΠΑΟΚ, βρέθηκε ο Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος μίλησε για τους συνεχείς τραυματισμούς του φέτος, αλλά για την έλευση Κατσουράνη στον ΠΑΟΚ.

Η χρονιά είναι δύσκολη για μένα, περιμένω το 2013 να είμαι έτοιμος για να βοηθήσω την ομάδα. Με τον κόσμο που έχει εδώ νόμιζα πως είναι ο αποχαιρετισμός. Ακόμη δεν έχω πεθάνει, είμαι ζωντανός... Ο κόσμος μου δίνει δύναμη να κλείσω καλά την χρονιά" ανέφερε αρχικά ο μέσος του "δικεφάλου". .

Για την απόκτηση του Κώστα Κατσουράνη, σχολίασε: "Ξεκίνησε με την ομάδα και θα δώσει την ποιότητα που η ομάδα χρειάζεται. Όλοι όσοι έρχονται πρέπει να δώσουν το κάτι παραπάνω. Να παίξουν για την φανέλα και τον κόσμο".

Για την πορεία του ΠΑΟΚ, ανέφερε: "Υποφέρω πολύ που είμαι έξω και που δεν παίζω. Είμαι χαρούμενος για τους νεαρούς που δίνουν το 100%. Είτε είμαι μέσα εγώ, είτε είμαι έξω έξω σημασία έχει η ομάδα να πάει καλά".


πηγή: metrosport.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: