Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Χριάπα: «Έπαιξε και για μένα ο Καούν»

Το εγκώμιο του Σάσα Καούν έπλεξε ο Βίκτορ Χριάπα μετά τη νίκη (86-69) της ΤΣΣΚΑ Μόσχας επί του Παναθηναϊκού.

Χριάπα: «Έπαιξε και για μένα ο Καούν»

«Ο Καούν έπαιξε και για τους δυο μας. Πήρε τα ριμπάουντ μου, έκανε τις τάπες μου… γενικά ό,τι θα έκανα αν έπαιζα και εγώ. Γενικά, ήταν πολύ καλός σήμερα ο Σάσα, ήταν ο πυρήνας της άμυνάς μας, καθώς δεν άφησε περιθώρια στον Παναθηναϊκό. Ίσως, η κρίση να μην μπορεί από ένα μόνο παιχνίδι, αλλά είμαστε αισιόδοξοι με τις αλλαγές που κάναμε. Το πιο σημαντικό σήμερα ήταν η συνοχή της ομάδας, την ώρα που υπάρχει κούραση από τα συνεχή παιχνίδια. Το ζητούμενο τώρα είναι να δούμε το ψυχολογικό κομμάτι της ομάδας και όχι ατομικά», δήλωσε αρχικά ο Βίκτορ Χριάπα και πρόσθεσε αναφορικά με τον τραυματισμό του:

«Ο τραυματισμός μου είναι επιπόλαιος και ελπίζω να μη διαρκέσει πολύ. Παρ’ όλα αυτά έχω ξεκινήσει την αποκατάσταση και πιστεύω να μπω σύντομα σε αγωνιστικούς ρυθμούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: