Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

«Είμαι ο Ίσκο και… τη βρίσκω»

Δεν το είπε έτσι ακριβώς, αλλά αυτό ακριβώς ήταν το νόημα των λεγομένων του περιβόητου Ίσκο για το ποδοσφαιρικό του μέλλον.

«Είμαι ο Ίσκο και… τη βρίσκω»
Είναι 20 χρονών. Κλέβει καρδιές με τις εμφανίσεις του σε Primera Division και Champions League. Ανάμεσα σ’ αυτές φέρεται πως είναι των ανθρώπων της Ρεάλ και της Τσέλσι.

Παρόλα αυτά τα μυαλά του Ίσκο μένουν στο κεφάλι του. Και το ποδοσφαιρικό μέλλον του -όπως ξεκαθαρίζει ο ίδιος- στην ομάδα που αγωνίζεται.

«Η προσοχή μου είναι εδώ και το μέλλον μου είναι στα χέρια της Μάλαγα», είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Canal Sur». Και επιβεβαιώνοντας πως δεν βιάζεται να κάνει το μεγάλο βήμα (άλλωστε τον Γενάρη υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τον ισπανικό σύλλογο), τόνισε:

«Αν ο σύλλογος αποφασίσει να με πουλήσει επειδή θα χρειάζεται τα χρήματα δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Δεν έχω λόγο σε αυτό. Ελπίζω όμως ότι θα μπορέσω να μείνω εδώ για πολλά χρόνια. Αυτό είναι που θέλω γιατί πραγματικά το απολαμβάνω να παίζω στη Μάλαγα».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: