Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

«Γνωρίζω για το ενδιαφέρον της Ατλέτικο Μαδρίτης»

Ενήμερος για το ενδιαφέρον της Ατλέτικο Μαδρίτης είναι ο Ντιέγκο, όπως δήλωσε στην ισπανική «Marca». Ωστόσο δεν είναι βέβαιος πως το ενδιαφέρον αυτό θα οδηγήσει στην επιστροφή του στη Μαδρίτη.

«Γνωρίζω για το ενδιαφέρον της Ατλέτικο Μαδρίτης»
Ο Ντιέγκο Σιμεόνε έχει κάνει σαφές πως επιθυμία του είναι να συνεργαστεί εκ νέου με τον Ντιέγκο στην Ατλέτικο Μαδρίτης. Αυτό σημαίνει πως η διοίκηση της ισπανικής ομάδας αναμένεται να κάνει την κίνησή της για την απόκτηση του Βραζιλιάνου το ερχόμενο καλοκαίρι. Μια κίνηση που περιμένει και ο ποδοσφαιριστής της Βόλφσμπουργκ, όπως φάνηκε από όσα είπε στην εφημερίδα «Marca».

«Με έχουν ενημερώσει για το ενδιαφέρον της Ατλέτικο Μαδρίτης. Ωστόσο, ακόμα δεν μου έχει γίνει επίσημη κρούση, ούτε έχει συζητηθεί κάτι συγκεκριμένο. Είμαι παίκτης της Βόλφσμπουργκ και αυτό που με απασχολεί τώρα είναι η ολοκλήρωση της σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την ομάδα μου. Το ενδεχόμενο μεταγραφής μου δεν το εξετάζω για την ώρα», τόνισε ο Βραζιλιάνος διεθνής.

Αυτό, πάντως, που ικανοποιεί τον παίκτη είναι πως ο προπονητής και οι άνθρωποι της Ατλέτικο τον εκτιμούν ιδιαίτερα. «Με κολακεύει το γεγονός πως οι άνθρωποι της Ατλέτικο ενδιαφέρονται για μένα. Είναι όμορφο να σε ζητάει μια ομάδα αυτού του επιπέδου. Οι σχέσεις μου με όλους στην Ατλέτικο είναι εξαιρετικές, μετά την θητεία μου στη Μαδρίτη και είμαι σίγουρος πως θα μείνουν τέτοιες, ανεξάρτητα από αυτό που θα συμβεί στο μέλλον», σημείωσε ο Ντιέγκο. πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: