Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Χάμσικ: «Ήμουν κοντά στη Μίλαν»

Τη φανέλα της Μίλαν θα φορούσε τώρα ο Μάρεκ Χάμσικ, αν δεν είχε ακούσει τους Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις και Βάλτερ Ματσάρι.

Χάμσικ: «Ήμουν κοντά στη Μίλαν»
Στην αποκάλυψη πως ήταν ένα βήμα πριν υπογράψει στη Μίλαν το 2011 προχώρησε ο Μάρεκ Χάμσικ. Ωστόσο, αν δεν ήταν ο πρόεδρος της Νάπολι, Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις, και ο προπονητής της ομάδας, Βάλτερ Ματσάρι, τότε εκείνος θα ήταν τώρα παίκτης των «ροσονέρι».

«Ο (Αουρέλιο) Ντε Λαουρέντις και ο (Βάλτερ) Ματσάρι μου είπα πως θα ήμουν λάθος αν έφευγα. Χάσαμε το πρωτάθλημα με τις ήττες από την Τορίνο, την Σαμπντόρια και την Μπολόνια», ανέφερε αρχικά ο Σλοβάκος μεσοεπιθετικός και πρόσθεσε:

«Μίλησα με τον πρόεδρο και μετά με τον Ματσάρι. Και οι δύο μου εξήγησαν ότι δεν θέλουν να με πουλήσουν. Σύμφωνα με εκείνους, θα έκανα λάθος αν αποδεχόμουν την πρόταση της Μίλαν. Ήταν μία χρήσιμη συμβουλή για εμένα και τώρα είμαι χαρούμενος στη Νάπολι. Μόλις αγόρασα σπίτι και ο κόσμος με αγαπάει που βρίσκομαι εδώ».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: