Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

«Πασιένσια: Δεν έχω κλείσει στον ΠΑΟΚ»

Στην αποκάλυψη πως δεν υπάρχει συμφωνία με τον ΠΑΟΚ, αλλά μόνο συζητήσεις προέβη ο Ντομίνγκος Πασιένσια, ο οποίος τόνισε πως υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες προς το πρόσωπό του.

«Πασιένσια: Δεν έχω κλείσει στον ΠΑΟΚ»
Ο Πορτογάλος προπονητής μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης και ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει για την ώρα συμφωνία, ούτε έχει πάρει ακόμη οριστικές αποφάσεις για το μέλλον του.

Αναλυτικά όσα είπε ο Ντομίνγκος Πασιένσια στο «Αθλητικό Metropolis»:

«Βρίσκομαι στο σπίτι μου. Αυτή την στιγμή δεν είμαι προπονητής του ΠΑΟΚ, υπάρχουν κι άλλες ομάδες που ενδιαφέρονται για μένα. Συζητάω με διάφορες ομάδες. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, μου αρέσει. Μίλησα με Βρύζα και Τσιστιακόφ, δεν μπορώ να πω, όμως, κάτι. Δεν ξέρω πάρα πολλά για τον νέο ΠΑΟΚ που θέλουν να χτίσουν οι υπεύθυνοι. Δεν είναι αλήθεια ότι έχω κλείσει, απλά συζητάω. Έτσι κι αλλιώς, έχουν μιλήσει πολλοί Πορτογάλοι προπονητές που έχουν δουλέψει στην Ελλάδα για μένα και τους ευχαριστώ. Προς στιγμήν δεν ξέρω πότε θα πάρω την απόφασή μου. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο», ξεκαθάρισε ο Πορτογάλος τεχνικός. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: