Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Καλαϊτζίδης: «Με τιμάει και μόνο η σκέψη του Άρη»

Τιμητικό χαρακτήρισε το γεγονός και μόνο ότι το όνομά του «παίζει» για τον Άρη ο Δημήτρης Καλαϊτζίδης. Ο Έλληνας τεχνικός μίλησε στο Αθλητικό Metropolis για την φημολογία που έχει αναπτυχθεί γύρω από το όνομά του και τον Άρη, ξεκαθαρίζοντας ότι ναι μεν θα ήθελε να εργαστεί στον σύλλογο της Θεσσαλονίκης, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει δεχτεί κάποια πρόταση…

-Που θα σας βρει η νέα χρονιά;
«Ο χρόνος θα το δείξει. Δεν μπορώ με βεβαιότητα να πω πια θα είναι η νέα επαγγελματική μου στέγη».

-Το όνομα σας, πάντως, ακούγεται για τον Άρη..
« Είναι τιμή για εμάς τους προπονητές ακόμη και ως σκέψη οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει την αναδόμηση μιας ομάδας να σκάφτονται να μας αναθέσουν το πιο σημαντικό από πλευράς παράγωγης, από πλευράς έργου για την υλοποίηση του στόχου. Το αν είμαι όντως στην σκέψη των ανθρώπων του Άρη η τιμή είναι πολλαπλάσια και γίνεται ακόμη μεγαλύτερη όταν προέρχεται από μία ομάδα που δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει την ιστορία και την δυναμική της».

-Επαφή υπήρξε με κάποιον άνθρωπο από τη διοίκηση;
« Δεν είχα επαφή, απλά ενημερώνομαι και εγώ από τα Μέσα. Δεν έχω να σας καταθέσω κάτι ξεχωριστώ».

-Θα θέλατε όμως να δουλέψετε στον Άρη…
«Ο Άρης έχει μπει σε μια διαδικασία που τον απομακρύνει από τον βασικό του στόχο. Ο Άρης βρίσκεται σε άλλη περίοδο, αυτή της επανεκκίνησης. Κατά γεγονός, και μονό που στη σκέψη να με επιλέξουν για να προσφέρω είναι απόλυτα τιμητικό. Ο Άρης ξεκινάει από άλλη αφετηρία. Έχουνε προσδιοριστεί σε ένα δεδομένα και όταν γνωρίζεις το πρόβλημα, το μόνο που υπάρχει είναι ένα: να βρεις τη λύση. Όταν ξεκινάς από την αρχή το χτίσιμο μιας ομάδας, ξεκινάς από καλύτερη βάση, διότι έχεις άποψη για όλο το υλικό».

-Στη Βέροια γιατί δεν συνεχίσατε;
«Ένα καλό ερώτημα. Όσο έψαξα δεν μπόρεσα να του βρω απάντηση.
Υποθέσεις έκανα, αλλά μέχρι εκεί. Και δεν είμαι βέβαιος ότι είναι έτσι όπως τα σκέφτομαι. Το πιο σημαντικό εκτιμώ ότι είναι το να ολοκληρώνεται το έργο σου και να λένε όλοι ότι ήσουνα ωφέλιμος με την συμμετοχή σου. Εμένα με καλύπτει το γεγονός ότι είμαι ικανοποιημένος με τον εαυτό του, το αν είναι και οι άλλοι τότε, είμαι χαρούμενος δύο φορές».

-Η ικανοποιητική πορεία με τη Βέροια ανοίγει τις πόρτες για κάτι καλύτερο;
«Η αύρα που υπάρχει είναι ότι τα πράγματα πήγανε καλά, εκ του αποτελέσματος ήταν μια πετυχημένη χρονιά για τη Βέροια.. Γι αυτό νιώθω και εγώ καλά με την συνείδηση μου και αυτό με καλύπτει. Το επόμενο βήμα είναι να υπάρξει νέα επαγγελματική στέγη, για να συνεχίσω να νιώθω έτσι. Οι πόρτες έχουνε ανοίξει, είδα εκτίμηση στο πρόσωπο μου και αυτό είναι μια καλή αφετηρία». πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: