Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Το στοίχημα του Μπενίτεθ με τον Χάμσικ!!

Στην αποκάλυψη πως έβαλε στοίχημα με τον Ράφα Μπενίτεθ σχετικά με την παραγωγικότητά του τη φετινή σεζόν, προχώρησε ο Μάρεκ Χάμσικ, μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του.

Το στοίχημα του Μπενίτεθ με τον Χάμσικ
Μετά την αποχώρηση του Έντινσον Καβάνι, είναι ο φυσικός ηγέτης της Νάπολι. Η παρουσία του στο χώρο του κέντρου θεωρείται καταλυτική για το παιχνίδι των «Παρτενοπέι», ενώ η ευχέρειά του στο σκοράρισμα τον καθιστά έναν από τους καλύτερους μέσους του Καμπιονάτο. Ο Μάρεκ Χάμσικ, μετά από δύο αγωνιστικές, έχει σημειώσει τέσσερα τέρματα, μια επίδοση που τον ενθουσιάζει, αλλά και τον γεμίζει ευθύνες, όπως φάνηκε από όσα είπε στην ιστοσελίδα «Sport.sk».

«Παραδοσιακά κάθε χρονιά ξεκινάω πολύ καλά. Πέρσι είχα σημειώσει τρία τέρματα στις τρεις πρώτες αγωνιστικές. Φέτος έχω κάνει ακόμα καλύτερη αρχή. Τέσσερα γκολ σε δύο αγώνες δεν είναι κάτι που περίμενα. Μακάρι να συνεχίσω έτσι και να βοηθήσω ακόμα περισσότερο την ομάδα μου», είπε αρχικά ο Σλοβάκος μέσος.

Η αυξημένη παραγωγικότητά του δεν οφείλεται σε κάποιο μυστικό, πάντως. «Η ομάδα μου είναι φανταστική. Παίζουμε πολύ όμορφο ποδόσφαιρο και αυτό με βοηθάει στο σκοράρισμα. Ευχή μου είναι να συνεχίσουμε σε αυτό το ρυθμό», σημείωσε ο Χάμσικ.

Στη συνέχεια ο μέσος των «Παρτενοπέι» αποκάλυψε πως έχει βάλει στοίχημα με τον Ράφα Μπενίτεθ. «Ο προπονητής μου και εγώ βάλαμε ένα στοίχημα σχετικά με τον αριθμό των τερμάτων που θα πετύχω. Αυτός θέλει να φτάσω τα 15, εγώ πιστεύω πως το νούμερο αυτό είναι πολύ μεγάλο. Θα δούμε, μακάρι να χάσω το στοίχημα, γιατί αυτό θα σημαίνει πως θα έχω πετύχει πολύ περισσότερα γκολ από όσα υπολογίζω».

Με μια τέτοια επίδοση, πόσες πιθανότητες έχει ο Χάμσικ να αναδειχτεί πρώτος σκόρερ του Καμπιονάτο; «Δεν γίνεται να περάσω τους κλασικούς επιθετικούς. Σιγά-σιγά θα ξεκινήσουν να σκοράρουν και θα με αφήσουν πίσω. Αλλά για την ώρα, βλέπουν την… πλάτη μου», τόνισε γελώντας ο Μάρεκ Χάμσικ. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: