Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Κλωναρίδης: «Χαρούμενος που σκόραρα»

Ικανοποιημένος από το γεγονός ότι σκόραρε στο ντεμπούτο του με τη φανέλα του Παναθηναϊκού στη νίκη επί του Εργοτέλη με σκορ 2-1, δήλωσε ο Βίκτωρ Κλωναρίδης.

Κλωναρίδης: «Χαρούμενος που σκόραρα»
Χαρούμενος για το γκολ που πέτυχε στην «παρθενική» του εμφάνιση με τον Παναθηναϊκό δήλωσε ο Βίκτωρ Κλωναρίδης, αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης απέναντι στον Εργοτέλη. Ο νεαρός μεσοεπιθετικός των «πράσινων» χαρακτήρισε τον Παναθηναϊκό ως τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα.

Αναλυτικά τα όσα είπε:


«Είναι χαρά μου που σκόραρα στο πρώτο μου παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Είμαι εδώ για να βοηθήσω την ομάδα με όποιον τρόπο μπορώ».

Για το αν είναι η δεύτερη ευκαιρία του για μεγάλη καριέρα στην Ελλάδα:

«Ασφαλώς και είναι. Για μένα ο Παναθηναϊκός είναι για μένα η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και είναι τιμή μου που ήρθα για να βοηθήσω την ομάδα. Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ καλές και όλα είναι υπέροχα εντός κι εκτός γηπέδου. Αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: