Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Κάτσε: «Δεύτερη πατρίδα μου η Ελλάδα»

Με ανάρτηση στο facebook, ο Εργκους Κάτσε τονίζει πως ελπίζει να αγωνιστεί ξανά για λογαριασμό του ΠΑΟΚ, ενώ χαρακτηρίζει την Ελλάδα δεύτερη πατρίδα του.

Κάτσε: «Δεύτερη πατρίδα μου η Ελλάδα»
Ο Αλβανός ποδοσφαιριστής, ο οποίος έχει μπει στο «ψυγείο» και περιμένει την οριστική απόφαση της διοίκησης του «Δικεφάλου του Βορρά» σχετικά με το μέλλον του, έγραψε χαρακτηριστικά:

«Φόρεσα την μπλούζα χωρίς να έχω κακούς σκοπούς, απλά για να κάνω το χατίρι ενός φίλου μου, βλέποντας τον αετό της Αλβανίας, επαναλαμβάνω πως η Ελλάδα είναι η δεύτερη πατρίδα μου, βρίσκομαι εδώ από δύο χρονών. Μου προκάλεσαν έκπληξη όλα αυτά που έγιναν εξαιτίας μου. Ελπίζω όλα να τελειώσουν και να παίξω ξανά με τον ΠΑΟΚ, που είναι η οικογένειά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: