Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

«Είμαι χαρούμενος στη Γιουβέντους»

Δεν σκέφτεται το ενδεχόμενο μεταγραφής του ο Πολ Πογκμπά, που παρά τα μεταγραφικά σενάρια δηλώνει ευχαριστημένος στη Γιουβέντους.

«Είμαι χαρούμενος στη Γιουβέντους»
Απόλυτα ικανοποιημένος από τις συνθήκες στη Γιουβέντους δήλωσε ο Πολ Πογκμπά. Ο Γάλλος διεθνής μέσος, με δηλώσεις του στη Le Parisien αναφορικά με το ενδιαφέρον της Παρί Σεν Ζερμέν, τόνισε πως αυτά είναι θέματα που διαχειρίζεται ο ατζέντης και πως προτεραιότητά του αποτελούν οι «μπιανκονέρι.

«Δεν γνωρίζω τίποτα σχετικά με την Παρί Σεν Ζερμέν. Προς το παρόν είμαι χαρούμενος στη Γιουβέντους και το έχω ξαναπεί αυτό. Ότι ακούγεται σχετικά με την αξία μου, δεν με απασχολεί. Αυτά είναι θέματα τα οποία διαχειρίζεται αποκλειστικά ο ατζέντης μου», ήταν μεταξύ άλλων, τα λόγια του Πογκμπά.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: