Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Αντετοκούνμπο: «Όσο πιο πολύ, τόσο πιο καλός…»

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ήταν όλο χαμόγελα μετά τη νίκη των Μπακς επί των Σέλτικς, όπου έκανε εξαιρετική εμφάνιση και χάρισε και μία καταπληκτική φάση στο κοινό.

Αντετοκούνμπο: «Όσο πιο πολύ, τόσο πιο καλός…»
Νίκη, με δική του καλή εμφάνιση και το highlight της βραδιάς… Πώς μπορούσε λοιπόν ο Γιάννης Αντετοκούνμπο να μη χαμογελά μετά την επικράτηση των Μπακς επί των Σέλτικς.

«Θέλαμε να βάλουμε τέλος σε αυτό το αρνητικό σερί. Είμαι χαρούμενος που τα καταφέραμε κι ελπίζω να συνεχίσουμε τις νίκες για να μας γίνει… συνήθεια», δήλωσε μετά τον αγώνα ο 19χρονος άσος.

Όσο για τη δική του παρουσία, είπε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Θέλω να το απολαμβάνω όταν είμαι στο παρκέ και να το απολαμβάνουν και οι συμπαίκτες μου. Σε κάποια παιχνίδια δεν χρησιμοποιήθηκα, αλλά προσπάθησα να προπονούμαι σκληρά για να είμαι σε φόρμα και να δείξω τι μπορώ να κάνω όταν θα χρησιμοποιηθώ και πάλι. Όσο περισσότερο παίζω, τόσο πιο άνετα θα αισθάνομαι και θα βοηθώ περισσότερο την ομάδα μου».

Δείτε την εκπληκτική φάση του Αντετοκούνμπο στο ματς με τους Σέλτικς:

Giannis is a God.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: