Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Στην Χαλ ο Γέλαβιτς!

Στην ομάδα της Χαλ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Νίκιτσα Γέλαβιτς, ο οποίος σε δηλώσεις του επιβεβαίωσε την μετακινήση του από την Έβερον στους νεοφώτιστους της Premier League.

Στην Χαλ ο Γέλαβιτς
Έτοιμος για ένα νέο ξεκίνημα στην ποδοσφαιρική του καριέρα είναι ο Νίκιτσα Γέλαβιτς, ο οποίος θα αγωνίζεται πλέον με τη φανέλα της Χαλ.

«Ο προπονητής της Χαλ μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι με θέλει στην ομάδα του για την κορυφή της επίθεσης. Με ρώτησε αν είμαι έτοιμος να πάω εκεί και στην συνέχεια μου είπε λίγα πράγματα για την ομάδα την φιλοσοφία του και για τους στόχους του συλλόγου», τόνισε αρχικά ο 28χρονος Κροάτης επιθετικός για να συμπληρώσει:

«Η αυτοπεποίθηση μου ανέβηκε κατακόρυφα κατά την διάρκεια της κουβέντας και μετά από αυτό εγώ συμφώνησα να πάω στην Χαλ. Ο σύλλογος μου ταιριάζει και είμαι χαρούμενος που οι δυο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία για τη μεταγραφή μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: