Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Στη Μίλαν ο Ζέεντορφ!!

Νέος προπονητής της Μίλαν είναι ο Κλάρεενς Ζέεντορφ. «Δεν μπορούσα να πω όχι στον Σίλβιο Μπερλουσκόνι», δήλωσε ο Ολλανδός πρώην παίκτης των Μιλανέζων. «Αύριο θα βρίσκομαι στο Σαν Σίρο», τόνισε.

Στη Μίλαν ο Ζέεντορφ!
Νέος προπονητής της Μίλαν είναι ο Κλάρεενς Ζέεντορφ!

Ο σύλλογος του Μιλάνου απέλυσε τον Μασιμιλιάνο Αλέγκρι τη Δευτέρα και τον αντικαθιστά με τον Ολλανδό πρώην παίκτη της ομάδας, ο οποίος σε δηλώσεις του επισήμανε:

«Δεν μπορούσα να πω όχι στον Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Όταν μου τηλεφώνησε ήξερα ήδη τι θα ακολουθούσε».

Ακόμα, ο Κλάρεενς Ζέεντορφ αναφέρθηκε στο παρασκήνιο της συμφωνίας:

«Πήρα την απόφαση το πρωί, όμως το βράδυ ήταν δύσκολο. Ανακοίνωσα την απόφασή μου στις κόρες μου στο δείπνο και όλοι συμφωνήσαμε να κάνω αυτό το βήμα. Αυτή τη στιγμή θα απολαύσω το τέλος της περιπέτειάς μου στη Μποταφόγκο».

Ο 37χρονος έπαιζε στη Μποταφόγκο, όμως υπήρχε όρος στο συμβόλαιό του πως θα μπορούσε να αποχωρήσει για να γίνει προπονητής της Μίλαν.

Τέλος, ο ίδιος ο Ολλανδός γνωστοποίησε πως έχει συμφωνήσει μέχρι το 2016, ενώ από αύριο πιάνει δουλειά με τους παίκτες:

«Θα υπογράψουμε μέχρι το 2016. Αύριο κιόλας θα βρίσκομαι στο «Σαν Σίρο». Έχω πολλή όρεξη για δουλειά».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: