Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Ριμπερί: «Η Χρυσή Μπάλα δεν ήταν στόχος για εμένα»

Το ίδιο θα φαινόταν στον Ριμπερί αν κέρδιζε την Χρυσή Μπάλα, όπως δήλωσε. Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής τόνισε πως το μόνο που τον νοιάζει είναι να κατακτήσει τρόπαια με την Μπάγερν και με την εθνική ομάδα.

Ριμπερί: «Η Χρυσή Μπάλα δεν ήταν στόχος για εμένα»
Παρά το γεγονός ότι ο Φρανκ Ριμπερί δεν κέρδισε την Χρυσή Μπάλα για την χρονιά που μας πέρασε, δεν είναι δυσαρεστημένος, καθώς όπως δήλωσε, αυτό δεν ήταν κάτι σημαντικό.

«Δεν είμαι ένας εγωιστής παίκτης και η Χρυσή Μπάλα δεν ήταν στόχος για εμένα», τόνισε ο άσος της γερμανικής ομάδας και πρόσθεσε:

«Θα προτιμούσα να κερδίσω τα πάντα ξανά με την Μπάγερν, αλλά και το Μουντιάλ. Αυτό είναι που πραγματικά μετράει».

Ο 30χρονος μέσος συμπλήρωσε: «Φυσικά θα μου άρεσε να κερδίσω το βραβείο, αλλά τι άλλο θα έπρεπε να κάνω από το να κατακτήσω όλα τα τρόπαια με την Μπάγερν;» και κατέληξε:

«Είμαι εντάξει με αυτό. Το να κατακτήσω την Χρυσή Μπάλα δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα για εμένα. Χαίρομαι που όλα είναι πίσω μας. Τώρα θέλω να κερδίσω όλα τα τρόπαια με την Μπάγερν, ακόμη μία φορά». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: