Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Euroleague και adidas στο... ΟΑΚΑ!

Την επέκταση της συνεργασίας τους για τα επόμενα δύο χρόνια, συμπεριλαμβανομένης και της σεζόν 2015 ανακοίνωσαν η Euroleague και η adidas, σε κοινή συνέντευξη Τύπου στο ΟΑΚΑ.

Euroleague και adidas στο... ΟΑΚΑ
Σε αυτή έδωσαν το «παρών» ο Κίμων Στέφος για την Euroleague (Euroleague Basketball Business Development Senior Manager), η Μαριάννα Ρεμπάπη (adidas Brand Director, South East Europe), ο Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Μάικ Μπράμος από τον Παναθηναϊκό καθώς και ο Ντογκούς Μπαλμπάι από την Αναντόλου Έφες.

Πρώτος το λόγο πήρε ο εκπρόσωπος της Euroleague Basketball, Κίμωνας Στέφος: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που ανακοινώνουμε ότι η adidas θα είναι ο συνεργάτης μας για 2 σεζόν, 2013-2014 και 2014-2015. Η adidas γίνεται Επίσημος Τεχνικός Προμηθευτής της Euroleague Basketball και επίσημος χορηγός τουTurkish Airlines Euroleague Final Four.

Η σχέση μας με την adidas ξεκίνησε πέρσι καθώς συνεργαστήκαμε κατά τη διάρκεια του Final Fourστο Λονδίνο, αναπτύσσοντας διάφορες επιτυχημένες ενέργειες όπως το adidas Trophy Tour και το τουρνουά Fan Zone 3 on 3, και η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων ήταν να πάμε ένα βήμα μπροστά τη συνεργασία μας.

Θεωρούμε την adidas όχι απλά έναν τεχνικό προμηθευτή, αλλά ένα συνεργάτη ο οποίος θα μας βοηθήσει να εκμεταλλευτούμε πλήρως κάθε εμπορική ευκαιρία που συνδέεται με την χρήση των δύο brands, της adidas και της Euroleague. Κοιτάζοντας το μέλλον, η πλούσια εμπειρία τους σε ένα χώρο που η Λίγκα χρειάζεται να αναπτυχθεί περισσότερο κάνει αυτή τη σχέση πολύ σημαντική.

Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι αυτή η συνεργασία μαζί με εκείνες της Spalding ή της 2Κ είναι το αποτέλεσμα του να προσφέρουμε στους εμπορικούς μας συνεργάτες την ευκαιρία να επικοινωνήσουν και να χτίσουν τις ιστορίες τους, γύρω από τη Euroleague Basketball αλλά και γύρω από τα brands των 24 συλλόγων που συμμετέχουν στη διοργάνωση, κάτω από μια ομπρέλα. Αυτός ο συνδυασμός από τοπικά και παγκόσμια brands προσφέρει στους συνεργάτες μας μια τεράστια δυναμική και σημαντικές ευκαιρίες».


Από την πλευρά της η εκπρόσωπος της adidas, Μαριάννα Ρεμπάπη, είπε: «Καλωσήρθατε στη σημερινή συνέντευξη Τύπου. Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για την επέκταση της συνεργασίας μας με την οικογένεια της Euroleague Basketball. Ο στόχος της Euroleague για σταθερή πρόοδο και εξέλιξη του μπάσκετ ταυτίζεται απόλυτα με το δικό μας όραμα, που εξυπηρετεί τις ανάγκες των κορυφαίων. Από την περσινή μας συνεργασία στο Final Four του Λονδίνου ήμασταν σίγουροι πως θα συνεχίσουμε μαζί. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό ότι πλέον συνεργαζόμαστε στενά με τους δύο κορυφαίους οργανισμούς του μπάσκετ από τις δύο όχθες του Ατλαντικού. Ελπίζουμε πως αυτή η συνεργασία θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον ενθουσιασμό και το πάθος των Ευρωπαίων φιλάθλων για το άθλημα».

Η συνεργασία δίνει στην adidas το δικαίωμα διαφημιστικής προβολής στις τηλεοπτικές μεταδόσεις αλλά και εντός γηπέδου, κατά τη διάρκεια του Turkish Airlines Euroleague Game Of The Week. Επιπλέον θα είναι ο επίσημος χορηγός του Turkish Arline Eurolegue Final 4, στο οποίος θα έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη δημιουργία επίσημου ρουχισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: