Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Μπεργκ: «Είναι μια νέα αρχή για μένα»

Χαρούμενος για την εξαιρετική κατάσταση, στην οποία βρίσκεται ,ο Μάρκους Μπεργκ δήλωσε σε Μέσα της Σουηδίας πως η φετινή χρονιά, η οποία τον βρίσκει στον Παναθηναϊκό, είναι μια νέα αρχή για εκείνον.

Μπεργκ: «Είναι μια νέα αρχή για μένα»
Κάθε παίκτης έχει την καλή του περίοδο. Ο Μάρκους Μπεργκ, όμως, αυτή τη στιγμή, βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και η καλύτερη απόδειξή του, ήταν η απόδοση που έπιασε στη νίκη του Παναθαναϊκού 3-0 επί του Ολυμπιακού στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Οι τελευταίες του πολύ καλές εμφανίσεις, λοιπόν, επιβραβεύτηκαν με την κλήση του στην Εθνική Σουηδίας, με αφορμή της οποίας δήλωσε σε Μέσα της χώρας του:

«Είναι ωραίο που επέστρεψα στην Εθνική, το περίμενα τον τελευταίο καιρό και νιώθω καλά. Έχω δουλέψει καλά και αυτό που θέλω είναι να συνεχίσω στον ίδιο ρυθμό και να έχω ανάλογη απόδοση», είπε αρχικά, ενώ συνέχισε λέγοντας:

«Είχα καιρό να αγωνιστώ στην Εθνική. Είμαι υγιής, προπονούμαι κανονικά και νιώθω ότι είναι μια νέα αρχή για μένα»
.

Για το λόγο που έχει αναγεννηθεί φέτος είπε:


«Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που έχει συμβεί αυτό, το σημαντικότερο είναι ότι το τελευταίο εξάμηνο δεν είχα προβλήματα τραυματισμών. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω κερδίσει την εμπιστοσύνη του προπονητή, αποδίδω καλά, ενώ τονώθηκε και η αυτοπεποίθηση μου. Φροντίζω να κάνω καλές προπονήσεις για να είμαι πανέτοιμος σε κάθε αγώνα».

Για τα προβλήματα που είχε στο Αμβούργο σχολίασε:

«Επηρεάστηκα σε μεγάλο βαθμό γιατί είναι διαφορετικό να είσαι τραυματίας και να μην αγωνίζεσαι, από το να είσαι υγιής και να μην έχεις χρόνο συμμετοχής. Όμως τώρα ζω το παρόν. Φυσικά αντιμετώπισα δυσκολίες στο Αμβούργο, όμως το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να συνεχίσεις την προσπάθεια. Αυτό έκανα και επέστρεψα στην Εθνική. Είναι δύσκολο να κοιτάς μπροστά και όχι πίσω. Ότι έγινε, έγινε. Δεν ήταν η πιο χαρούμενη περίοδος αυτή που πέρασα στο Αμβούργο, όμως πλέον δεν νιώθω καταπιεσμένος και ποτέ δεν τα παράτησα. Τώρα πια αγωνίζομαι, έχω καλή απόδοσηκαι νιώθω ωραία που είμαι ξανά στην Εθνική».

Δεν υπάρχουν σχόλια: