Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Σαββίδης: «Ανδρικό παιχνίδι»!

Τα συγχαρητήριά του σε παίκτες και τεχνικό επιτελείο του ΠΑΟΚ για τον τρόπο που αγωνίστηκαν έδωσε ο Ιβάν Σαββίδης, μετά τη νίκη του «Δικεφάλου του Βορρά» επί του Ολυμπιακού.

Σαββίδης: «Ανδρικό παιχνίδι»!
«Θέλω να συγχαρώ όλους όχι για τους 3 βαθμούς αλλά για το πραγματικά ανδρικό παιχνίδι και τη νίκη», ήταν η τοποθέτηση του Ιβάν Σαββίδη για τον τρόπο που αγωνίστηκαν οι παίκτες του ΠΑΟΚ απέναντι στον Ολυμπιακό και για τη νίκη που πήραν.

Παράλληλα, μίλησε για τη διαιτησία, για το Γιώργο Γεωργιάδη, ενώ αποθέωσε τους οπαδούς της ομάδας και χαρακτηριστικά είπε: «Θέλω να γυρίσω τη θύρα 4, να παρακολουθήσω το ματς μαζί τους, ώστε να βιώσω την ατμόσφαιρα».

Μεταξύ άλλων δήλωσε στη Nova:

Για την αλλαγή προπονητή και τον Γιώργο Γεωργιάδη:

«Εμείς το καταλαβαίναμε, προετοιμαζόμασταν για αυτό το βήμα. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να είναι ομάδα που δείχνει ότι δίνει ευκαιρίες. Σήμερα ο κ. Γεωργιάδης είναι ο πρώτος προπονητής και δεν σκεφτόμαστε και δεν συζητάμε αυτό το ζήτημα».

Για τον αγώνα:

«Για μας ήταν πάρα πολύ σημαντικό να δείξουμε στο ελληνικό ποδόσφαιρο ότι με αυτή την άσχημη διαιτησία θα μπορέσουμε να σταματήσουμε τον Ολυμπιακό. Αν δεν ξοδέψουμε τα χρήματα, δε θα έχουμε τη δυνατότητα να νικήσουμε. Αναγκαζόμαστε να πείθουμε την ελληνική ποδοσφαιρική κοινότητα για πολύ απλά πράγματα.

Παίξαμε νευρικό ποδόσφαιρο, σε μεγάλο βαθμό ο διαιτητής είναι η αιτία αυτής της νευρικής κατάστασης στο γήπεδο και ελπίζω όλες οι απογοητεύσεις που έχω βαθιά στην καρδιά και την ψυχή μου να σταματήσουν όταν θα έχουμε μια καλή, αντικειμενική διαιτησία».

Για το αν περιμένει την κατάκτηση του Κυπέλλου φέτος:

«Δεν το σκέφτομαι απλά, το θέλω και το πιστεύω. Προηγουμένως στα αποδυτήρια είπα στα παιδιά ότι μπορούμε να κερδίσουμε (σ.σ. το Κύπελλο), ότι έχουμε ακόμα δύο παιχνίδια με τον Ολυμπιακό και μετά θα σκεφτούμε για τα παρακάτω. Προσωπικά θα κάνω τα πάντα για να φέρω στη Θεσσαλονίκη την κούπα».

Για τον Στέφενς:

«Είναι κρίμα που ο κ. Στέφενς έχει μπερδέψει κατά κάποιο τρόπο τις προοπτικές και το δικό μας όραμα. Πρέπει να πούμε ότι σε ένα μεγαλύτερο βαθμό φαίνεται ότι εμείς χάναμε τα παιχνίδια, δε μας κέρδιζαν. Ηταν τόσο περίεργες και αστείες οι ήττες, που εγώ τις αξιολόγησα ως ντροπιαστικές για τον ΠΑΟΚ».

Για τη νίκη:

«Θέλω να συγχαρώ όλους όχι για τους 3 βαθμούς αλλά για το πραγματικά ανδρικό παιχνίδι και τη νίκη».

Για τον ίδιο και τον ΠΑΟΚ:

«Είναι εύκολο να γίνεις οπαδός μεγάλης ομάδας. Ηταν πάρα πολύ εύκολο για μένα να γίνω οπαδός του ΠΑΟΚ. Το 1984 στο γάμο μου μου έκαναν δώρο τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Τότε κατάλαβα ότι η ζωή μου και η τύχη μου συνδέεται με την ομάδα αυτή. Δε θέλω να είμαι απλά χορηγός με χρήματα, ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ. Θέλω να `γυρίσω' τη θύρα 4, να παρακολουθήσω το ματς μαζί τους, έστω ώστε να βιώσω την ατμόσφαιρα. Προς το παρόν δεν βρήκα τη φόρμουλα πώς μπορώ να το κάνω. Αν θα εμφανιστώ τώρα εκεί, ίσως κατά κάποιο τρόπο θα χαλάσω το χάρισμά τους».

Για το ότι πρώτη φορά πρόεδρος του ΠΑΟΚ εκδηλώνει τέτοια επιθυμία:

«Δεν ξέρω, δεν το έχω μελετήσει το θέμα. Η ενέργεια που εξέρχεται από εκεί και φτάνει στη δική μου την αίθουσα, θολώνει το μυαλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: