Κυριακή 6 Απριλίου 2014

«Θέλουμε το Κύπελλο»!

Την επιθυμία να κατακτήσει το Κύπελλο Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό εξέφρασε ο Γκόρντον Σίλντενφελντ στο match programme των «πρασίνων» για το αποψινό ματς με τον Λεβαδειακό.

«Θέλουμε το Κύπελλο»!
Την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας με τη φανέλα του Παναθηναϊκού έθεσε ως προσωπικό του στόχο ο Γκόρντον Σίλντενφελντ, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο match programme του «τριφυλλιού» εν όψει του αποψινού αγώνα με τον Λεβαδειακό στη Λεωφόρο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κροάτης στόπερ στο match programme του αποψινού ματς

Με την σεζόν να οδεύει προς το τέλος της, η εικόνα του Παναθηναϊκού δεν έχει καμία σχέση με εκείνη του πρώτου καιρού. Το ίδιο, όμως, ισχύει και για την προσωπική σου απόδοση. Τι εξήγηση δίνεις επ’ αυτού;

«Καταρχάς, κάθε παίκτης χρειάζεται χρόνο να γνωρίσει τους συμπαίκτες του, το ίδιο ισχύει και για μένα... Επίσης, φέτος αλλάξαμε πολλούς παίκτες. Η ομάδα είναι καινούργια, με νέα παιδιά και ήταν φυσικό να μην είμαστε έτοιμοι από την αρχή. Ωστόσο βελτιωνόμαστε! Ανεξάρτητα αν ακούγεται κλισέ, ή δεν… αρέσει στον κόσμο και τους δημοσιογράφους, η αλήθεια είναι μια: χρειάζεται χρόνος πάντα για κάθε ομάδα! Πιστεύω, όμως, ότι ήρθε πλέον η ώρα να γινόμαστε μόνο καλύτεροι. Θα δείξουμε ακόμα περισσότερα πράγματα, σαν ομάδα. Κι εγώ νιώθω καλύτερα, παίζω καλύτερα, μου το λέτε κι εσείς (γέλια), οπότε όλα καλά…».

Ο Παναθηναϊκός είναι έτοιμος να παίξει στα πλέι-οφ, βρίσκεται στα ημιτελικά του Κυπέλλου με την προοπτική του τελικού. Τι θα συνιστά επιτυχία για σένα, σε ομαδικό αλλά και ατομικό επίπεδο;

«Για εμένα, μέχρι τώρα είμαστε μέσα στους στόχους μας, παρότι λίγοι ίσως να το πίστευαν... Βέβαια πρέπει να πάμε από παιχνίδι σε παιχνίδι, να μην… παρασυρθούμε! Από εκεί και πέρα, σίγουρα πρέπει να πάμε στον τελικό του Κυπέλλου, όπου εκεί όλα γίνονται. Θα αντιμετωπίσουμε μια καλή ομάδα, δεν θα είναι εύκολο, αλλά θα παλέψουμε είτε με τον Ολυμπιακό είτε με τον ΠΑΟΚ. Θέλουμε να πάρουμε τον τίτλο και θα είναι ενδιαφέρον… Παράλληλα, θα παίξουμε στα πλέι οφ όπου όλα είναι ανοιχτά αλλά εύχομαι και πιστεύω πραγματικά ότι, αν παίξουμε όπως τελευταία, μπορούμε να βγούμε πρώτοι και να παίξουμε ξανά στην Ευρώπη και το Τσάμπιονς Λιγκ!».

Έχεις εμπειρία από τα πλέι-οφ, συμμετέχοντας πέρυσι με τον ΠΑΟΚ, όπου μάλιστα τερμάτισε και πρώτος. Ποιο είναι το… μυστικό, για να κάνει το ίδιο η ομάδα και φέτος, δεδομένου ότι αυτή την στιγμή έχει και βαθμολογικό μειονέκτημα;

«Δεν πιστεύω να είσαι… κατάσκοπος (γέλια); Και τότε ξεκινήσαμε πρώτοι, μείναμε στα πρώτα ματς πίσω, αλλά τελικά καταφέραμε να ανατρέψουμε. Κοίταξε να δεις. Οι βαθμοί είναι… άχρηστοι, σε τελική ανάλυση, αφού πάνω απ’ όλα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ψυχολογικά. Το πρόβλημα είναι ότι τα ματς αυτά έρχονται στο τέλος της σεζόν και είσαι κουρασμένος, πνευματικά και σωματικά. Δυστυχώς, ούτε κι εμένα μου αρέσει, αλλά… έτσι είναι! Οπότε, αν υπήρχε μυστικό, θα έλεγα ότι είναι να είσαι συγκεντρωμένος σε όλα τα ματς αλλά και να μείνεις μακριά από κάρτες και τραυματισμούς».

Στην περυσινή διαδικασία, ήσουν εκείνος που ουσιαστικά χάρισε στον ΠΑΟΚ την πρωτιά στα πλέι-οφ, με το γκολ σου. Θα ήθελες να επαναληφθεί κάτι ανάλογο και φέτος και να γίνεις… ήρωας ξανά;

«(γελάει) Ναι, ναι, αυτό ήταν μεγάλο… παράσημο! Φυσικά και θα ήθελα να το επαναλάβω, αν και δεν θα με πείραζε να μου έλεγε κάποιος πως η ομάδα τα πήγε τέλεια και χωρίς εμένα... Βέβαια, όσο παίξω, θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να το κάνω και φέτος και επειδή πιστεύω ότι σαν ομάδα το αξίζουμε θα ήθελα να τα καταφέρουμε».

Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού έχουν δείξει όλη την χρονιά ότι είναι δίπλα στην ομάδα. Εσύ, ως ξένος, πως βιώνεις την ατμόσφαιρα στη Λεωφόρο και τι μήνυμα θα ήθελες να τους στείλεις, ενόψει και των τελευταίων αγώνων;

«Είναι πραγματικά καλή και… καυτή, μπορώ να την συγκρίνω με πολύ λίγα γήπεδα που έχω παίξει στην καριέρα μου στο παρελθόν. Ακόμα και όταν χάνουμε, οι οπαδοί μας είναι εκεί και μας στηρίζουν! Δεν ξέρετε πόσο σπουδαίο είναι αυτό για την ψυχολογία όλων μας, πόσο μάλλον των πιο νεαρών παιδιών που είναι και Έλληνες και το εισπράττουν περισσότερο… Είμαι πολύ χαρούμενος που είναι στο πλευρό μας, δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα. Απλά, συνεχίστε να μας στηρίζετε όπως το κάνετε…».

Με το Μουντιάλ να βρίσκεται… προ των πυλών, ουσιαστικά, δεν θα μπορούσαμε να μην σε ρωτήσουμε και για την Εθνική. Ποιοι είναι οι στόχοι σου, αν υποθέσουμε ότι θα πας στη Βραζιλία;

«Ελπίζω, καταρχάς, ότι θα μείνω μακριά από τραυματισμούς και πιστεύω ότι αν τα καταφέρω θα είμαι κι εγώ στην αποστολή! Θα είναι δύσκολα πάντως στη Βραζιλία, είναι διαφορετικό το κλίμα, η ατμόσφαιρα, χωρίς να αναφέρω καν το αγωνιστικό… Όμως, έχουμε καλούς και ποιοτικούς παίκτες, που παίζουν στα καλύτερα πρωταθλήματα και ο κόσμος στην Κροατία περιμένει πολλά από εμάς. Εγώ θέλω να δώσω το παρόν και να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα με την εμπειρία και την παρουσία μου. Σαν ομάδα, θέλουμε σίγουρα να περάσουμε τον όμιλο σε πρώτη φάση και μετά… βλέπουμε. Όλα γίνονται!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: