Ο Χρύσανθος Τσαλτίδης γράφει στο blog του στο gazzetta.gr για τις
τελευταίες αγωνιστικές και την επόμενη μέρα που πρέπει να δρομολογηθεί
άμεσα
“Στο λεωφορείο μπαίνω, κομμάτια κατεβαίνω, με ' χεις αρρωστήσει δεν
είμαι καλά, για πάρτη σου χιλιόμετρα κάνω πολλά”. Το συγκεκριμένο
σύνθημα των οπαδών του ΑΡΗ μάλλον είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.
Στο Καραισκάκη ο ΑΡΗΣ κατέβηκε με το πούλμαν για να παίξει κόντρα
στον Ολυμπιακό. Επειδή η εμφάνιση δεν ήταν κακή, η διοίκηση είπε να τα
δοκιμάσει και στην Τρίπολη που όσο νά' ναι δίνει και ένα τρίωρο έξτρα
μπόνους σε όσους... τυχερούς επιλεγούν από τον Γιώργο Φοιρό για την
αποστολή.
Όλως τυχαίως το μπάσκετ θα ταξιδέψει και αυτό με πούλμαν για την
Χαλκίδα σε μία βέβαια διαδρομή που το σύνολο των ομάδων από την Βόρεια
Ελλάδα επιλέγουν να πραγματοποιήσουν οδικώς αφού χωρίς πλάκα το
αεροπορικώς μάλλον πέρα από πιο δαπανηρό είναι και πιο κουραστικό,
σίγουρα πιο χρονοβόρο, αφού από το Βνειζέλος ως την Χαλκίδα και πάλι...
πουλμανάκι θα χρειαστεί.
Στο γυναικείο μπάσκετ για να αποφύγουν την ταλαιπωρία και με δεδομένο
ότι ο Πρωτέας Βούλας είναι πολύ καλύτερος, είπαν να μην κατέβουν
καθόλου και έτσι το παιχνίδι των πλέι-οφ για την Α1 γυναικών το χάνουν
στα χαρτιά! Ενδεικτικό του τι συμβαίνει και στον ΑΣ ΑΡΗΣ. Θα τα πούμε
και για εκεί. Πλησιάζει η ώρα...
Δεν είναι όμως μόνο η μετακίνηση. Και η συνέχεια του συνθήματος
αποτυπώνει πλήρως την πραγματικότητα και για το παρελθόν και για την
επόμενη μέρα.
Το να εξηγήσω το σε πόσα κομμάτια έχει χωριστεί ο ΑΡΗΣ και πόσο
έχει...αρρωστήσει ο απλός κόσμος του με όλα όσα έχουν δρομολογηθεί τα
τελευταία χρόνια, μάλλον είναι περιττό. Το θέμα όμως είναι ότι πολλά από
αυτά τα...κομμάτια θέλουν να έχουν λόγο και στην επόμενη μέρα που
κανείς ακόμα και σήμερα δεν μπορεί να προβλέψει. Μπορεί ο ΑΡΗΣ να
διεκδικήσει παραμονή στην Λίγκα στα χαρτιά;
Μπορεί να παίξει στην Β εθνική και αν ναι πως θα το κάνει; Μέσω της
πρότασης Αργυριάδη και του άρθρου 106 ή με κάποιο άλλο τρόπο που πάλι
όμως απαιτεί χρήματα και φυσικά θα έχουν παραμείνει και τα χρέη; Στην Γ
εθνική θα έχει την δυνατότητα να κάνει ότι και η ΑΕΚ και απλά να...
περιμένει μετά από δυο χρόνια να ανέβει στην Λίγκα απαλλαγμένος από
χρέη;
Ερωτήματα που έχει ο κόσμος του ΑΡΗ, αλλά κανείς δεν μπορεί να του
απαντήσει, τουλάχιστον ακόμα. Ίσως το πρώτο φως να διαφανεί από την
απόφαση των δικαστηρίων που αναμένεται για αντικατάσταση της διοίκησης
του κ. Σκόρδα. Ενδεχομένως οι εξελίξεις να τρέξουν πιο γρήγορα αν είναι
θετική η απόφαση για την πλευρά Στεφανίδη. Διαφορετικά θα υπάρχει για
όσους αμφισβητούν τον Σκόρδα, ακόμα πιο δύσκολος και χρονοβόρος τρόπος
επιδίωξης αλλαγής της διοίκησης.
Θυμίζω ότι αυτή την στιγμή η διοίκηση Σκόρδα έχει ημερομηνία λήξης
την 21η Ιουλίου, εκτός και αν ανατραπεί είτε από την δικαστική απόφαση ή
νέα ΓΣ της ΚΜΑ- απόφασης των μετόχων. Είτε με Σκόρδα όμως είτε χωρίς
το θέμα είναι ένα. ΛΕΦΤΑ! Όποιος τα βάλει θα έχει δικαίωμα δια να
ομιλεί. Διαφορετικά ας πάει στην ευχή της Παναγίας και ας αφήσει τον ΑΡΗ
να ψάξει να βρει την άκρη του, όπως αλλιώς μπορεί.
Σε κάθε όμως περίπτωση, όπου και να παίζει η ομάδα ο κόσμος της θα
εξακολουθεί να κάνει χιλιόμετρα. Ενδεχομένως ορισμένοι...γκλαμουράτοι
που ήταν στις πρώτες σειρές σε Μαδρίτη με Ατλέτικο ή Μάντσεστερ με την
Σίτυ και ζητούσαν 4-5 εισιτήρια για τους τελικούς σε Καυτανζόγλειο και
ΟΑΚΑ (σ.σ. καλά τώρα την είδατε την φωτό με τον γιο που είχε ντυθεί
σεκιουριτάς και πετούσε τις φωτοβολίδες;) να επιλέγουν και πάλι κάποια
τουριστικά θέρετρα. Οι οπαδοί όμως θα είναι και πάλι στους δρόμους για
να γράψουν πολλά χιλιόμετρα, όπου κι αν παίξει η ομάδα.
Μπορεί για επαγγελματίες ποδοσφαιριστές να είναι πρωτόγνωρη εμπειρία
το ταξίδι των 9 και 10 ωρών για την Τρίπολη, αλλά από την άλλη είναι
κάτι συνηθισμένο για τον οπαδό του ΑΡΗ. Οι παίκτες είναι “υποχρεωμένοι”
να πάνε στην δουλειά τους (έστω και αν οι περισσότεροι είναι απλήρωτοι
εδώ και καιρό) και φυσικά θα...υποστούν την ταλαιπωρία.
Αν κάποιος μπορεί να μπει στην λογική των οπαδών του ΑΡΗ, που θα
ξεκινήσουν ξημερώματα Κυριακής από την Θεσσαλονίκη για να πάνε στην
Τρίπολη να δουν τον ήδη υποβιβασμένο ΑΡΗ και να επιστρέψουν ξημερώματα
Δευτέρας και στο καπάκι να πάνε στην δουλειά τους, ίσως να αντιληφθούν
γιατί τελικά ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ στον ΑΡΗ...
Αυτοί οι 50, 60, 100 όσοι κάνουν αυτό το ταξίδι έχουν στο μυαλό τους,
το αντίστοιχο πριν από κάποια χρόνια στην Καλλιθέα. Τότε ξεκίνησε η
προσπάθεια επανόδου και η προσπάθεια ανασυγκρότησης με εμπιστοσύνη και
στήριξη σε συγκεκριμένα πρόσωπα που στην πορεία πρόδωσαν τα όνειρα του
κόσμου του ΑΡΗ. Ο ΑΡΗΣ είχε πέσει, αλλά ένα πούλμαν με 50-60 τρελούς
κατεβηκε για να δει τον ΑΡΗ να χάνει 4-0.
Κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και τώρα, αρκεί το πάθημα να έχει γίνει μάθημα. “Γιατί ΑΡΗ μου δεν γίνεται αλλιώς...”
YΓ1 Οι παίκτες του ΑΡΗ πρέπει να τιμήσουν την φανέλα στα δυο
τελευταία παιχνίδια. Ειδικά όμως στο τελευταίο με τα Γιάννενα για
πολλούς και διάφορους λόγους, τους οποίους θα σημειώσω πριν το ματς με
τον συμπαθέστατο ΠΑΣ...
Πηγή: gazzetta.gr
Σάββατο 5 Απριλίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου